Lidköping med D
Mini:
Det blir jättebra! Ses på torsdag då.
Mini:
Det blir jättebra! Ses på torsdag då.
Cam86:
Det är klart vi kan! Då ses vi vid roma allihopa på torsdag då.
Båda barnen sover så nu ska jag passa på att laga lite mat.
Ha det så bra tjejer!!
Såg att Miccca tipsat om vätskeersättning , tänkte att då kan ju jag passa på att berätta att vätskeersättningen även funkar fin-fint mot baksmälla .
Nån mer än jag som tittat på Prison break i kväll å som tycker att det börjar bli lite väl långdraget?
clem:
Ja visst blir man sur. Känns lite som om Prison B gör en repris av förra säsongen. Tacka vet jag LOST, det e grejer det .
Miccca:
Jag dricker kaffe men om det inte är nån mer som dricker kaffe så kan jag lika gärna dricka nåt annat jag oxå
Go morron flickor!!
Micca:
Kom på att jag missat att berätta att båda mina barn är snoriga, tänkte på lille Vilmer. Får vi så kommer vi gärna ändå men jag har full förståelse om du inte vill ha hem ett par snorungar .
Vad händer i dag då töser??
Clem:
Hinner inte med nån promenad i dag tyvärr! Ska snart gå till magasinet o handla, sen hem o laga mat, sen hämta Alicia på dagis, lämna hem henne o sen bär det iväg till jobbet. Vad det inte "MITT LIV SOM BERT" som Miccca ville låna av dig, eller minns jag helt fel?.
Tittade på korten du lagt ut på Beccas grav o jag håller med, det ser lite mysko ut.
MICCCA:
Okej, vad bra! Då ses vi i morron då.
Clem:
STORT GRATTIS PÅ ERAN 5-ÅRSDAG!!!
Miccca:
Möt oss!!!!