Inlägg från: Isak O Emilias mamma |Visa alla inlägg
  • Isak O Emilias mamma

Lidköping med D

Heej nån som kan tala om för mig vad man behöver ha med sig till BB... tänkte börja packa väskan lite smått... men det står helt still!!

• Isak O Emilias mamma

tack så jätte mycket!!!!!!

• Isak O Emilias mamma

Elia: haha jaa han kankse ska me och!!!

Laban: det får han allt sköta själv!!

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma
    Clem: Ok.. då vet ja... hehe inte så gött me sandpapper efterår då kankse
    *Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma
    Elia:   vem ska ja då lita på? skit samma .. kan ju knappast göra ondare än att trycka ut en bebis!!!
    *Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Clem: vart köpte ni den? va det en vanlig elle en sån där blå gran elle vad dom nu heter...

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Clem: jasså e dom? det visste inte ja

• Isak O Emilias mamma

Clem: nää det gör han ju inte direkt... men det är inte farligt att ha dom inne elle så... tänkte om den Lill* skulle hinna komma innan man ska slänga ut den...

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Elia: hehe jaa vi ska la försöka undvika det... har nog mat ändå så vi klarar oss över jul

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Gud va alla har att göra.... ja har inget att göra istället... har gjort klart allt! hehe ... känns lite trist faktist.. ska bara torka golv men det tar ja inte förrän på söndag.. har till och med tvättat upp all tvätt och vikt in... och dte är inte dåligt för att vara mig.. brukar alltid ha en stooooooor tvätt korg...

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Elia: nää ja orkade int men mamma testade och den blev super gooooo!!! tack

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Min gran är helt tratitionell... men röda kulor och silver glitter.. samt några bruna julgranskarameller som Isak gjort!

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma
    GOD JUL ALLIHOPA!!!!!!!!!
    *Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

väldigt vad alla varit sjuka i jul.... Isak åkte på magsjukan natten mellan julafton och juldagen.. såå glad att han slapp få det på jul afton..
    hoppas att vi andra inte blir sjuka nu bara...

God fortsättning allihopa

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Elia: stackare inte kul alls att vara ensam ju... fast ja hade nästan kännt för att vara det i år men inte då blir massa folk här i år ... hade varit lite gött att gå o lägga sig kl 8

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!!!!!!!!!!!!!

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Clem: jaa jag klarade allt tolvslaget... så nu kan det få komma vilken sekund som helst...

*Isak 030410 *
  • Isak O Emilias mamma

Elia: japp men barnmorskan trodde ju att det skulle komma vilken dag som helst och det va typ två veckor sen.... så nu tror ja att ja får gå över i stället... fast a inne på kss i fredags på koll och hade öp´pnat mig 1-2 cm så dte borde la komma igång snart hoppas ja... orka inte vänta mer.. tycker så synd om emil o isak som får stå ut me mitt humör just nu... orkar inte me mig själv ju!!

*Isak 030410 *
Svar på tråden Lidköping med D