Lidköping med D
Hej hej...
Ville bara tacka för fikan förut, synd bara att mina barn va sjövilda! Samuel va nog övertrött för han deckade så fort vi kom ut.
Vi ses nästa vecka då tjejer!!
Hej hej...
Ville bara tacka för fikan förut, synd bara att mina barn va sjövilda! Samuel va nog övertrött för han deckade så fort vi kom ut.
Vi ses nästa vecka då tjejer!!
Clem:
Ja gärna! Ska vi säga kl 10.00 utanför mig, passar det eller är det för tidigt?
Tänkte även höra med dig om torsdag. Ska lämna Alicia på dagis kl 09 så jag tänkte höra om det är okej att jag mellanlandar hos dig vid typ 9.30? Känns så jäkla bökigt att åka hem imellan, men om du inte orkar så gråter inte jag för det
Clem:
10.30 på söndag blir supernice!
Snällt att jag får mellanlanda hos dej på torsdag
Miccca:
Jag tyckte det va jättefint!
Det enda som störde mig va att de hade fondvägg i stort sett varje rum, blev lite för mycket enligt mig. Men det e ju en smaksak
Tack för receptet på kakan!!
Labab81:
Tack för erbjudandet men nej tack!
Har mer än nog med mina egna vildjur
Laban:
Skit i o baka du, jag e nöjd om jag får en kopp kaffe
Clem:
Va kul att hon säger "pappa", snart så kommer det nog ett "mamma" med ska du se!
Alicia sa också "mamma" mkt tidigare än Samuel, småsyskonen känner väl inte lika stor press på sig . Man blir så himmla stolt när de säger mamma o pappa...fast efter ett tag e man inte lika stolt längre då det e ett evigt tjatande o ropande efter mamma/pappa
.
Så fort jag lämnar Samuel en sekund så börjar han: mam mam MAMMMA! Jag blir så trött.....
Hos oss ser helgen ut såhär:
Daniel jobbar natt fre, lör, sön. Jag jobbar i morgon em/kväll. I kväll kommer Anna o Mickis hit o kollar på idol så mkt mer blir det inte. Tyvärr har Alicia fått feber nu i em så vi får väl se hur det blir, blir hon sjuk så blir det väl lite ändrade planer....
oxå ska ju vi ses på söndag, det har jag inte glömmt! Ska bli kul
Miccca:
Vi stod i kö i 7 mån. Synd att det va så mkt folk just när du skulle dit! Jag ska dit nästa lördag , får hoppas det e bättre då!
Clem:
Nu får du allt se till att skaffa barnvakt när anna fyller år!! Hon ska ha fest å vi vill att du blir med. Anna säger att hon blir MYCKET ledsen om du inte kommer .
Nån mer som har lust att festa loss lite den 17/11????
Miccca:
Med risk att låta riktigt funtad men vad är BWO?