• Miccca

Lidköping med D

Åh vad kul med en resa.. skulle också vilja åka men får nog vänta tills Vilmer e lite större

Vi skulle haft Sävare kyrka men den var bokad så nu blir det Nicolai!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

Mini: jasså, vad kul! Vilken kyrka ska ni ha?
    Camilla: ja den e fin

• Miccca

Nu ska jag hoppa i säng, e sååå trött *gäspar*

Godnatt töser

• Miccca

Hej allihopa!

Idag har jag äntligen fått sålt vagnen

Nu ikväll så hade jag ingen ro att sitta still så jag möblerade om i Amelias rum å bytte gardiner i köket, bytte sängkläder i alla sängar å skurade köket å rensade ut kylskåpet på gammal skit sen tog jag även en vända i skafferiet å rensade upp
    Så nu e man helt slut

• Miccca
    Angyy: ja jag fattar inte varifrån jag fick min energi, men skönt var det efteråt när allt var färdigt!

Clem: Ja det e gött att den e såld, slipper det stå en vagn för flera tusen i källaren å bara skräpa!
  • Miccca
    Elia: jaha men vad bra då fixar jag nåt smarrigt som du också kan äta utav inte kul att kämpa i 3 veckor å så knappt inget resultat! Vi får försöka ihop nån gång sen ist..

Clem: vad god den tårtan lät,, får nog prova en sån!

Här har vi skurat balkongen idag å rengjort alla möbler på balkongen, men färgen börjar släppa från golvet så det får väl bli att måla om också!

Vilka blir det nu på torsdag? tänkte bara så jag vet ungefär hur mkt fika jag ska fixa
  • Miccca

Angyy: japp samma trappuppgång som henne.. andra våningen! Precis bakom roma! Ska fixa nåt sockerfritt till dig då

• Miccca
    Angyy: okej då får du smaka på vårat då!

Kul att så många kan komma

Clem: Vad fina ni var i tidningen
  • Miccca

Clem: klart jag kan göra! Annars e det första huset bakom Bravida! Huset med bara 2 trappuppgångar, den längst ut mot gatan! 

Shit vad kort,, sånt orkar inte jag så jag har alla på datorn, men det skulle ju vara kul att ha de på "riktigt" också!

• Miccca
    Cizza:testa att få i henne vätskeersättning om hon inte får i sig nåt annat.. då blir hon ju lite piggare iaf!
    Recept på vätskeersättning
    Man behöver 1 liter vatten, 6 teskedar vanligt socker och en 1/2 tesked salt. Låt koka upp och svalna.
Svar på tråden Lidköping med D