Inlägg från: Mia med 2 |Visa alla inlägg
  • Mia med 2

Lidköping med D

camilla: gött att fått sova så mycket Vill oxå börja julpynta och ta in gran

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Mia med 2

när kan man med att sätta upp adventljusstaken?

På något sätt är det mysigare med jul nu när man har egna barn. Min mor har alltid hatat julen, syrran är inte så mycket för det helle och min bror firar alltid hos sin pappa. Så, sådär mycket julfirande har det väl inte vart. Skulle jag ha någon jultomte fick jag ha den inne på mitt rum.. kan tillägga att när jag var liten så firade vi mycket jul, var sen när man började högstadiet som jag fick ha julpyntat i mitt rum bara Tur jag har gift in mej i en familj som älskar julen!

elia: här har det inte handlats någon julklapp ännu men jag har nerskrivet lite förslag på julisar (haha ett riktigt fl-ord)

cizza: här scrappas det inte, men är väldigt sugen på att börja. När ska man ha tid bara?

• Mia med 2

haha, jag är lika beroende jag

Micca: ingen aning, får ha en vass gran så hon inte tycker om att ta på den

• Mia med 2

miccca: vi kommer ha en äkta

laban: ja vi bor ju i samma kvarter, kan vi med?

Mini: får se vilken dag vi skulle dit, ev skulle svägerskan med oxå.

Elia: vi kan ju flytta över en av era bilsbarnstolar till vår bil så får alla plats.

Var på middagen igår, synd att kalla det middag då man bara fick en aptitretare. Blev troligtvis magförgiftad av skiten oxå eftersom jag spydde ett flertal gånger när jag kom hem. *suck* Men showen var jättebra! Var lets dance-tema så det svängde allt i bena.

Fika i eftermiddag, ska bli kul!

• Mia med 2

elia: vi har fästen i golvet på vår bil, som det bara ska va att klicka i. vad har ni för bilbarnstol? Ifall det blir så en annan gång. Du får ta med dej veronica på någon av våra dater så man får träffa izabell/izabella (vilket är det?)

Camilla: GRATTIS!!

• Mia med 2

miccca: torsdag (den första va?) passar mej bra oxå

elia: typiskt. ska vi ta en kvällspromenad på allahelgona och gå till beccas grav ihop?

angy: sköna byxor och en egen toarulle. iaf toapappret på kss är jättehård, inte det mysigaste att torka sig med det när man är helt um och lite halvtrasig där nere. Lambi är bra

• Mia med 2

elia: ok, då vet jag.

mini: tack för fikan.

miccca: fika på dagen hos dej på torsdag passar bäst. när kan du? ska troligtvis med på ljusparty på torsdagen.

Är trött nu efter att ha lagat mat + vart ute och sprungit. nu ska vi försöka få Romeo i säng och sen kolla på lite prison break.

Gissa vad Per (min man) och Romeo hade hittat på under tiden jag var och fikade hos minizzzen..? De hade satt ihop Romeos dator så de satt vid var sin dator och pillrade. Romeo är snart 2½ år fortsätter det såhär kanske han blir större än bill gates, haha.

• Mia med 2

God morgon allihopa!

elia: gött med sovmorgon

camilla: som mini sa är ju alla välkomna på fikan, ju fler desto roligare!

• Mia med 2

miccca: på dagen, vid 16 på torsdagen bör jag vara hemma.
    min mamma ska oxå iväg på långresa nästa månad, kunde de inte tagit med oss oxå?

• Mia med 2

kollade på ännu ett avsnitt av prison break, suck så var den dagen förstörd! *morr* så sur!

barnen sover i vagnen utanför får sitta med ytterdörren öppen. båda somna som en stock påväg hem från dagis.

nu är per på möte med jobbet, nu kommer domen när han kan börja jobba igen. för er som missat detta så passade min man på att bryta benet en vecka innan vi skulle gifta oss i augusti...

Svar på tråden Lidköping med D