Inlägg från: Camilla86 |Visa alla inlägg
  • Camilla86

Lidköping med D

vad bra. vi fick nya luckor för ca 4 månader å det blir en sån föränding i köket.
    men står på kö för en större lägenhet så nu orkar jag inte lägga ner för mycket enegi för att få det som man vill.. men det blir roligare när man får större då blir det mycket shoppande   hihi

Liam våran älskling
  • Camilla86

I dag har man fått sovit 4 timmar å ska åka till ullared *gäsp*  Liam har vaknakt visst danne tog honom men jag vaknar ju så fort han börjar gny lite .... tror de e en tand till på väg .. han e snorig å gnällig ......

Ha så kul på fikat i dag tjejer

Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej jag komme jätte gärna på taco kväll hos dig :) 
    I dag e man 3000kr fattigare men mer saker i hemmet å alla julklappar klara.. va skönt hihi..

Clemenza skrev 2007-11-08 16:56:59 följande:
    isaksson: japps. fast resan var bokad rätt lång i förväg sen var det nog bara ett plus att de gifte sig Tacokväll hemma hos mej fredagen den 23 november. Vilka vill komma?Vi gör så att jag och Elia handlar maten, sen delar vi upp summan mellan de som kommer.
    Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej.. när jag var på ullared så var det inte mycket folk fick inte kö nånstans inte ens i kassan :)  
    jag hitta inte så himla mycket killkläder men mycket fina leksaker :)
    Händer i dag??  
    sj ska jag ta det lugnt med familjen :)

Liam våran älskling
  • Camilla86
    Clemenza skrev 2007-11-10 19:03:24 följande:
    camilla: här har vi bakat bullar idag du då?
    ohhh va gott me bullar   va blev det för bullar??
    jag å danne å liam har vart hemma å tagit det lugnt...

Blir det ngn fika till veckan ??? har ju inte kunnat följa med på någon hitills   
    Liam våran älskling
  • Camilla86

jo jag funderar på att gå... antar att du kommer osså   
    vilken tid kommer du??

Clemenza skrev 2007-11-11 11:37:23 följande:
    camilla: vanliga kanelbullar, ska du till humlan imorgon?mini: ingen tid bestämd ännu, nåt förslag?
    Liam våran älskling
  • Camilla86

ok då ses vi där      

Clemenza skrev 2007-11-11 19:32:24 följande:
    camilla, japps jag ska dit runt 10elia: själv har man vart i örslösa hos svärföräldrarna, du då?
    Liam våran älskling
  • Camilla86

åhh va jobbigt    tur attt det e bättre nu ....

Miccca skrev 2007-11-11 20:03:16 följande:
    Clem: här e jag! Vi har haft en jobbig helg med att Amelia fick sin jäkla krupp igen så vi fick åka in å inhalera å få kortison å nån ny hostmedicin, men nu verkar det bli bättre *hoppas hoppas*
    Liam våran älskling
  • Camilla86
    Miccca skrev 2007-11-11 20:41:28 följande:
    Elia å camilla: ja det e inte kul alltså! Hon hostade typ var 10:e sekund tills hon spydde ner hela sängen! Men nu hoppas vi att det e på bättringsvägen, hon får vara hemma från dagis imorgon för säkerhets skull!
    kikar in här en sista gång för i kväll:)  kom nyss hem har vart på mcdonalds mmm va gottt
    ska lägga mig nu då jag ska till babycafet i morgon...
    Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej..
    clem- hade också trevligt i dag

går det bra om jag tar med mig 2 kompisar på fredag?? dom har osså barn å en ska ha en till  snart...

känns som jag har haft fullt upp i dag så jag e helt slut hihi..

liam har inte somnat än så han å danne tog ett bad för då brukar han bli trött efteråt hoppas då att han sover hela natten....

Liam våran älskling
Svar på tråden Lidköping med D