• elia82

Lidköping med D

Clem:
    Okej, det förstår jag!
    Alicia hae feber även i dag o jag har ont i halsen o huvudvärk.
    Känns inge vidare kul att åka o jobba sen.  Jag tar o skriver i din gb i morgon bitti o talar om ifall Alicia är bättre. Är lite orolig att hon har början till lunginflammation  igen, hon har precis samma symtom som då. Hoppas, hoppas att det inte är det!

Vad händer annars i dag?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

clem:
    Det är bättre med Alicia i dag, hon är fortfarande slö o äter dårligt men har ingen feber. Hade sin sista febertopp 23.30 i natt o efter det har febern hållt sig borta. Har lovat att hon ska få följa med mig till magasinet om hon äter lite så just nu håller Daniel på med operation övertalning.

Miccca:
    Fy vad hemskt! Hoppas det inte händer igen!

Vad har ni haft för er i dag då?

• elia82

Cam86:

Va skönt att Liam är på bättringsvägen! Man blir så himla orolig när de är sjuka.

• elia82

Clem:
    Vad får ni för luckor nu då?
    Du har helt missat att jag messat dig va?

• elia82

Go morron!!
    Måste få klaga lite! Kl 03.50 i natt vaknade Samuel arg som ett bi. Ca 04.30 hade han väckt Alicia o då kom han in till oss. Efter en stund fick  Alicia lägga sig inne hos sig då det va helt omöjligt att få lungt inne hos oss (va/är ensam också, Daniel jobbar) Samuel forsatte att skrika som en tok till 05.30 då han däckade, troligen av ren utmattning. Just när jag ska till o somna jag med får jag se nån i dörröppningen, nu kan Alicia inte sova! Då får även hon krypa upp i sängen igen, vrider o vänder sig som en liten mask. Kl 06 (ca) somnar hon o jag slummrar till, 06.17 vaknar jag av att nån drar mig i örat, gissa vem som är vaken igen:Samuel. Tassar upp så vi inte väcker Alicia. Å här sitter vi nu, behöver jag tala om att jag är trött.......

• elia82

Clem:
    Hur sover de nu då? Har Romeo fortsatt att somna tidigare?
    Tur i oturen så va Alicia feberfri i dag iaf så hon kunde gå till dagis, annars vetifan hur jag hade fixat det . Nu ska jag passa på att äta frukost medans S sover, han är lite trött kan man säga...

• elia82

Lena:
    Ja visst är det superjobbigt när de krånglar på nätterna. Vill inte på något sätt skrämma dig men Samuel blir snart 1 år o vi har fortfarande inte fått ordning på nattsömnen trots "strikta" regler vid läggning. Men NÅN gång ska det väl vända får vi hoppas! hur har ni det annars?

Miccca:
    Ja, jag tror jag blir tokig snart, känner mig som om jag vore minst 100 år i dag!!
    Hur har ni det då?

• elia82

Hej hej tjejer!!
    Va tvungen o kika in en sväng innan det är dax för sängen. Jag o Daniel har vart på bio i kväll, såg Solstorm.Riktigt bra faktiskt! Daniel tyckte dock att den va sådär. Nån annan som sett den?

MICCA o CLEM:
    Tänkte höra om ni tar med 1 eller 2 barn på torsdag, o isf: litet eller stort?

isaksson:
    Va kul att du hittat hit!
    Allt bra annars?

• elia82

Isak:
    Det e bara bra förutom en gynnande förkylning, men man ska väl överleva det också .
    Jobbigt med foglossning, är du sjukskriven fram till förlossningen nu då?

• elia82

Go morron tjejer!!
    Sitter här o halvsover. Samuel höll låda mellan 02-04.30 i natt så nu e man lite seg! Tur va att Daniel va ledig iaf.
    Jag tar bara med mig Samuel i morgon, Alicia är på dagis.
    Vilka blir vi i morgon?

Ha det så bra allihopa!!

Svar på tråden Lidköping med D