Inlägg från: Mia med 2 |Visa alla inlägg
  • Mia med 2

Lidköping med D

miccca: två bli kanon för min del

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Mia med 2

elia: funkar det om vi tar det på förmiddagen ist?

• Mia med 2

elia: 10:30 blir perfekt för mej, då kan jag hämta Romeo sen efter som miccan sa
    usch vad hemskt, säger dem blodsjukdom befarar man ju det värsta, leukemi. skönt att det inte var något. kan förstå att du blev riktigt lättad då det inte var nåt. *kramar om*

miccca: jag kan äta allt, det är bara mängden jag måste begränsa

• Mia med 2

elia: absolut, ska vi ta ett annat dagis denna gång?

• Mia med 2

elia: ja, det tycker jag!

Romeo somnade klockan åtta idag, minns knappt när han somnade såhär tidigt sist. Spännande och se när han vaknar i morgonbitti. Då får Per ta hand om honom Nästa helg börjar Per jobba, så det gäller att utnyttja honom så mycket som går innan. *fniss*

Nu ska här kollas på ännu ett avsnitt av prison break, sen har jag kommit ikapp usa.

Natti, natti på er, hörs imorgon!

• Mia med 2

camilla: ja, jag ska på ljuspartyt men inte på det som cizza anordnar utan de andra som är redan på torsdag som minizzzen oxå berättade om.

• Mia med 2

camilla: ja det går bra.

miccca: micca du är bäst! det är nåt mysko här alltså med våra mammor mamma fyller oxå år på söndag dock inte 50 utan 48 . jag ska troligtvis laga en middag till henne bara.

händer idag då?

• Mia med 2

idag hade Romeo klättrat upp på en ribbstol på dagis och hoppat ner. När han landade så skadade han sig och hade vart jätte-jätte ledsen Gråter stackars liten.  Var Per som hämtade Romeo eftersom de ska ut till svärföräldrarna och byta däck på bilen. Enligt Per är vristen bättre nu och han haltar inte så mycket.  min lille plutt.

Leia springer omkring i gåstolen här bredvid och pratar och tjuter massor. Annars är det väldigt tomt här hemma.. borde tvätta, städa, dammsuga och sånt kul. Men så fastnade jag här *igen*.

• Mia med 2

camilla: vad ska du baka?

• Mia med 2

Hum *funderar*  1843 klick men bara 334 inlägg, cirkus 5,5 klick per inlägg.
    Vi är inte ensamma *x-files theme*

ja, jag vet jag är rastlös. halva familjen är borta och Leia sover

Svar på tråden Lidköping med D