• camas

Gravid och Ryggskott...?

Hej!

Jag har så sjukt jävla ont i ryggen (ländryggen) så jag knappt kan röra mig. Är dessutom gravid i vecka 18.

Har en son hemma på 2½ år.

Hur botar man detta? Har provat både alvedon ena dagen o idag panodil zapp... INGET funkar. Vi har inget badkar. Vad gör jag?

SNÄLLA TIPS!

• Svar på tråden Gravid och Ryggskott...?
  • camas

Någon? Snart vill jag bara klippa bort ryggen på mig själv....

• jojo7

det kanske är så att bebisen ligger och trycker på ichias (stavning?!) nerven. Det gjorde min bebis runt mitten av graviditeten. Det gick över av sig själv efter ett tag..

♥Albin♥ född 060830, min ögonsten! ~Bebis i magen, BF 21:e oktober~
  • camas

det här kom bara som att knäppa med fingrarna... mitt på dagen o bara hipp som happ...

Jag ska börja arbetsträna imorgon men det går ju inte med den här ryggen... kan ju fan knappt gå... ser ju ut som ett vinkeljärn... PANIK!

• johannaringer

Är det sant, kan bebisen ligga på ischiasnerven?! Jaha, då kanske det är därför jag inte har lunnat lyfta benen när jag ligger ner på två veckor..

jojo7 skrev 2007-10-08 17:19:20 följande:
    det kanske är så att bebisen ligger och trycker på ichias (stavning?!) nerven. Det gjorde min bebis runt mitten av graviditeten. Det gick över av sig själv efter ett tag..
    Jag fick också ett sånt där jättehugg i ryggen för en vecka sen, jag trodde att ryggen skulle gå av, men det var troligtvis en muskelbristning. Jag känner av det när jag gått långt eller typ städat.
  • camas

jag har ont HELA tiden... inte en enda sekund är det smärtfritt.

Svar på tråden Gravid och Ryggskott...?