• Prissan

Mugghållare/kaffelatte-hållare till barnvagnen?

Ja, det kanske är "overkill" med denna pryl, men jag har faktiskt insett nyttan av denna

Men var får jag tag på en SNYGG hållare?!

Vi har en Emmajunga, (ingen bugaboo där hållaren finns som tillbehör) Har sett en hållare som är vit med blå text (inte så snygg) en helsvart eller liknande skulle vara mycket trevligare.

Någon som har hittat en snygg mugghållare??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-08 21:17:09:
    Dessa hållare är helt ok.. fast jag skulle föredra en hållare som är helsvart utan den där texten..(jösses vilka krav man har )
    Tack för länkarna!!

http://www.babyland.se/ovriga-barnvagnstillbehor_cgi1039_mid103.aspx#

www.mammarazzi.nu/system/search/product.asp

• Svar på tråden Mugghållare/kaffelatte-hållare till barnvagnen?
  • Sonoma

Jag vill också ha tag på en sån!

Var hittade du den vita med blå text? (Fast jag föredrar också en svart...)

• zazla

Ja jag hade också behövt en sån! Den vita med blå text ska man tydligen kunna köpa på Waynes ( kaféet alltså) men vi har inte det i stan längre så jag hade behövt hitta en på nätet. Har för mig att jag har sett den på nån webshop också men jag minns inte vilken...

• Puma2

Jag köpte min sån dära "stroller'holder" på "Wayne's Coffe", det ingick i någon ta-med-latte-meny. Man fick lägga till lite till kaffepriset. Men jag ångrar det, den är inte snygg och gick sönder efter två veckor. Tråkigt!

• Gurkburken

Har ingen aning om var man kan köpa en lös men vi har en till vår Peg Pérego sulky och i bruksanvisningen står att man absolut inte skall ha varm dryck i hållaren, vilket ju låter vettigt. Så det kan vara något att tänka på.

• smulan76

I senaste Mama har dom fixat till en barnvagn och satt på en flskhållare från Biltema (kostar bara 19 Är till för att ha på en cykel annars, går inte att länka bilden men gå in på www.biltema.se och sök på flaskhållare

vet inte om det går att hitta även på www.mama.nu men annars finns det som sagt i Mama nr.11

• Prissan

Gurkburken:
    Du har helt rätt! Har inget att säga emot där, mer än att man inte dricker kaffe varje gång man är ute med vagnen. Utan mer när man är på stan, inbillar mig att det inte är lika "skumpigt" där. Men självklart ska man vara försiktig!

Smulan76!
    Lysande! Tack för tipset, ska verkligen ta en titt på den hållaren ! (Tyvärr har vi inte biltema här, men det löser sig)

• solstrålen80
    solstrålen80 skrev 2007-10-10 10:26:56 följande:
    www.barnevognskilt.no/default.asp har sån här...på rosa vagnen en rosa o en svart på annan vagn + dubbeln på tvillingvagnen.... då har du ett stängt fack för ex. plonbok oxå.. du måste beställa den här via nätet, för de e från norge...
    tänk bara på att de e inte svenska pengar beloppet står i på sidan....
    men de dom drar från ditt konto blir svenska....
    du kan gå in på forex. valuta omvandlaren o se va de blir i svenska innan om ni vill...
    Min dotter är de bästa som finns
Svar på tråden Mugghållare/kaffelatte-hållare till barnvagnen?