• nuedetdax

Ni som blev gravida genom insemination!

Jag ska troligen insemineras nästa månad och behöver stöttning och peppning inför detta!

Hur många har lyckats bli gravida genom inseminering!

• Svar på tråden Ni som blev gravida genom insemination!
  • nuedetdax

Är det ingen osm blivit gravid efter inseminering

• Ankunge

Inte än så länge.Har gjort 5 stycken

• nuedetdax

Ankunge, Åh vad ledsamt
    Vart går ni nånstans?

• Philipha

Intressant fråga... hjälper till att puffa lite! Skrattande

Så lycklig över mina små ljuvliga dunbollar...
  • nuedetdax

Philipha,
    Ska du insemineras oxå?

• Philipha

Jag vet inte... kanske... för ett par år sedan gjorde jag en konisering av livmodertappen efetr en infektion som bara kan uppkomma, men ingen vet hur eller varför... Hur eller hur så småblödde jag varje dag i säkert tre år innan dom kom på vad det var! Förvånad Jag provade ett par olika mediciner men inget hjälpte... Ledsen Sen gjordes en konisering och detta kan i värsta fall göra att min tapp är lite för kort för att mina äl-flytningar ska komma fram vilket gör att de små liven får det svårare att tränga igenom... Vi är på försök 7 nu... Hur kommer det sig att ni ska ins?

• nuedetdax

Oj, vad jobbigt har inte hört talas om konisering innan.
    Vi är på vårt 14-e försök och utreds fortfarande. Nu ska mitt sekret kollas och hans spermier att de kan simma igenom osv. Därefter blir det inseminering.
    Har prövat pergo, spolat äggledarna,men inget hjälpte.
    Så jag hoppas insemineringen ska ta sig!

• Philipha

Vi har inte blivit kollade alls än... och jag tror jag stressar upp mig lite eftersom jag vet att det kan bli problem... Ledsen Ville vi, fick vi komma om ett par månader eftersom det varit problem bakåt och det känns ju skönt att ha en väg ut om vi inte vill vänta ett år som annars är brukligt. När ska ni kolla sekret och simmare? Det vore kul att få lite positiva inlägg om ins av några som lyckats!

• nuedetdax

Konstigt att ni inte vart kollade alls?
    PÅ min 12 dag i cykeln ska vi på koll. Då ska hon se om äggen är mogna etc. Men det är förutsatt att mensen kommer på lördag

• Philipha
    Jag håller tummarna för att den inte dyker upp! Dom har inte kollat med pga vi inte har försökt så länge än... men lite stressande är det allt! Det kan ju visa sig att det tar av sig självt, läkaren säger att det lika gärna kan göra det, men att det kan bli problem med tanke på det jag skrev innan.   Har dom pratat med er något om ins och chanser?
Svar på tråden Ni som blev gravida genom insemination!