• Cissi o Nattis

Äger ni ett Våffeljärn?

Äger du/ni ett Våffeljärn?
    Är det bra, blir det goda våffler?

Jag har ett men är inte så nöjd med det, tycker våfflorna blir tunna, hade velat ha dom tjockare, kanske någon som har ett tips på ett bra våffeljärn som gör tjocka goda våffler?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äger ni ett Våffeljärn?
  • magnus07

För tillfället har vi bara ett i gjutjärn från Skeppshult då vårt elektriska har gått sönder. Har inte riktigt fått till tekniken med gjutjärnet men det kommer nog framöver.

• Zenobia

Nalletjejen

Vad bra =) Ja har inte köpt mitt ännu heller men ja funderar på det för man får såna tjocka våfflor och sen får man flera saker i en.

• astalacasta

Vi har ett begagnat från 60-talet i gjutjärn. Det är gigantiskt med ett tungt bulligt lock (ser ut som ett silvrigt UFO). Det blir HUR goda våfflor som helst, både tjocka och frasiga. Säkert inte el-säkert för fem öre, men supergoda våfflor blir det.

• astalacasta

Vi har ett begagnat från 60-talet i gjutjärn. Det är gigantiskt med ett tungt bulligt lock (ser ut som ett silvrigt UFO). Det blir HUR goda våfflor som helst, både tjocka och frasiga. Säkert inte el-säkert för fem öre, men supergoda våfflor blir det.

• astalacasta

• Ellah

Ja, men någon har lånat det, troligen mamma och det är på villovägar.

Jag är inte så förtjust i den typen av våfflor ett vanligt våffeljärn ger, skulle vilja ha stooooora, fluffiga, vaniljdoftande belgiska våfflor.

• LAMadde

Yes, fick ett av mamma när hon va o hälsa på. Är fortfarande nerpackat i kartongen.. blir tjockare runda våfflor med Askungen på

• lollypop
    Ja! Ett dubbelt från OBH Nordica. Jättebra!
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • NALLEB

Äger ett väffeljärn. Det fick jag av min mamma. Lika goda våfflor får man nu som man fick som liten

Svar på tråden Äger ni ett Våffeljärn?