Solresor - bra eller dåligt bolag?
Har aldrig åkt med dem eller träffat på någon annan som gjort det heller Ni som har uttnyttjat dem, vad tycker ni?
Har aldrig åkt med dem eller träffat på någon annan som gjort det heller Ni som har uttnyttjat dem, vad tycker ni?
Jag har rest till Menorca med dom för några år sedan.
Inga konstigheter!
fler?
Jag kan tillägga att jag rest väldigt mycket och rankar dom högt bland charterbolagen.
Sämst är Fritidsresor!
Hej..
Jag åkte me Solresor till Kreta i Augusti och var helnöjd med allt
Ska åka med dem nu igen i Nov till Fuerteventura..
Så jag kan devenitivt rek dem..
Jag är oxå nyfiken på hur Solresor är.
Vi ska åka med dem nästa sommar.
Deras bolag: Primera Air hur fungerar de? Är det ett bra flygbolag?
Jag är väl nipprig men efter alla flygolyckor senaste tiden så.
Är det bra med plats på planet? Vart får man sitta om man har barn?
Tacksam för svar
Har rest massor med solresor,och mina föräldrar reser enbart med dem numera.
Det jag tycker mig kunna se är att solresor överlag har mycket högre kvalitét på sina hotell än t.ex fritidsresor.
Att flyga med solresor är inte heller några problem alls, flyter ofta hur smidigt som helst och mycket bra service.
Inga problem att resa med barn heller, nu var mina stora och hade egna stolar men de hamnade bredvid mig och fick små leksaker och så.
Enbart positiv alltså.
För cirka ett halvår sedan bytte de till ett eget flygbolag så efter det blev det MYCKET bättre.
De har nog haft den godaste maten vi fått på länge på flygplanet. Och annars har jag inget att klaga på. Har hittat billiga resor med dem coh allt har klaffat.
Har bara flygit med större barn coh med småbarn tror jag itne skillnaden är stor mot andra
Det är ändå förvånadsvärt få som verkar ha åkt med dem.............
Vi är helnöjda med dem. Åkte till Fuerteventura med dem för något år sedan och hotellet var till och med bättre än vad vi tyckte framgick av katalogen.
Vi har åkt med dem 4 ggr. 2 ggr till Malta & 2 ggr till Fuereventura. Vi har vart mkt nöjda alla gångerna.
Googla primera air så får du se
www.flygtorget.se/nyheter/debatt/detaljer.asp&KatID=1&sida=6
Har åkt med dem till mallorca och de har de klart bästa hotellen där. Har åkt med både ving och always och de har inte alls lika bra hotell. Solresor har hotell direkt på stranden och nära till shopping, jättefina rum och bra personal. Kna rekommendera dem stark, ni kommer inte ångra er.
Har rest med dom en gång för 16 år sedan och då var de INTE bra, Bara att gratulera om de har blivit bättre nu.
Åkte med Solresor till Azorerna förra året, och då var allt bra :) Att de sedan hör samman med STS språkresor som jag har betydligt sämre erfarenhet av är en annan sak.
Har åkt med dom, för några år sedan.
Vi brukar ibland preliminärboka dom tidigt (mycket tidigt) med boka-tidigt rabatt om vi hittar något vi kan tänka oss... (Solresors katalog är för hela året och det innebär att den kommer före konkurrenternas). Sedan kollar vi in vad konkurrenterna erbjuder när deras kataloger dyker upp och bokar då om ifall dessa har något erbjudande som är bättre! ( Solresors Öppet Köp - filosofi är att du kan boka av fram till 60 dagar innan avfärd kostnadsfritt )