muskelbristning i magen:(
jag har fått en muskelbristningungefär bredvid naveln...och det gör så fruktansvärt ont...är det fler som råkat ut för detta?
jag har fått en muskelbristningungefär bredvid naveln...och det gör så fruktansvärt ont...är det fler som råkat ut för detta?
Ja, jag fick det i somras när jag var gravid! SKITONT gjorde det men det gick över på en vecka!
Jag fick det närag gick med dottern oxå men det försvann inte förrän hon va ute.....
de fick ja oxå precis vid naveln skit ont gjorde de. de tog lång tid innan de släppte. ja visste inte att de va vanligt. nu vet ja va de var förnågot iallafall
Jag fick också det högst upp på magen i v 38 och FY fasiken va ont det gjorde. Ca en vecka, sen var det borta. Kändes som att jag hade jordens största blåmärke precis under huden och kunde inte röra mig typ. Visste inte heller att det var vanligt när man är gravid!
Oj kan man få det! Jag har tokont precis brevid naveln sen i går och gissade på att det var en sträckning eller nått men det skulle ju faktisktt kunna vara musklerna också.
Ja det känns precis som ett stort blåmärke som är så ömt att man knappt kan röra på sig...Lustigt...Men varför går inte mitt över då??