• tussa85

Underhåret blont?

Funderar på att färga antingen blonda slingor, färga blont underhår eller färga blont över och ha kvar brunt under..
    Vad är snyggast?
    Skulle de se heldumt ut att ha blont under?

• Svar på tråden Underhåret blont?
  • Rombin

slingor! är lite ute med blont uppe å mörkt under va.... tycker jag?... här kallar vi det Bjursfrilla.... hehehe..... så .. slingor.. jaa =)

• tussa85

ok..jo slingor är som alltid rätt tycker ja vore ändå kul me lite nytt..men man få väl se...

så inte blont under å mörkt över då?

• Kenzie

Slingor isf, men gör inte jätteljusa utan mer som skiftingar av din nuvarande hårfärg. Mörkt eller ljust under råder jag dig absolut inte att göra.

Älskade Theodor 060329
  • tussa85

hehe ok får kolla in nå slingor i helgen

• Rombin

neee... men självklart så bestämmer du ju själv?.. blir du inte nöjd kan du ju alltid färga över =), jag håller på en hel del med mitt hår åxå, för visst äre kul å prova nya saker.... men oftasr är det svart, slingor lr rött jag varietar med... försökte mig på att göra det " blont" i våras, å då menar jag blont i mina ögon... jag är ju jättemörk i vanliga fall å skulle se rolig ut i BLONT hår... har nog nån blid i galleriet när jag är "blond".. men det varade ett par månader sen färgade jag över, ångrade mig... (som alltid) jaja... hela mitt hår är som en försökskanin! moahahaha...jag ska nog hålla mig till det mörka.. det slutar ju ändå så i slutändan, ändå ska man hålla på! hehe

• tussa85

jo de klart, men man vill ju inte se ut hur som helst heller
    lite stil på de hela liksom

Svar på tråden Underhåret blont?