Ullareds - kortet
jag funderar på att åka till ullared imon och handla. grejjen är den att man har ju inte 6000 kr att bara slänga upp sådär impulsivt. så jag undrar om nån har ullaredskortet och om det är bra och smidigt???
jag funderar på att åka till ullared imon och handla. grejjen är den att man har ju inte 6000 kr att bara slänga upp sådär impulsivt. så jag undrar om nån har ullaredskortet och om det är bra och smidigt???
nån som vart i ullared nyss??? letar efter en sånn där populär skinnjacka med svarta muddar på i armar och krage. behöver inte va äkta.
Ullaredskortet? Specificera gärna affär, det finns flera stycken i Ullared.
allså kreditkortet man kan söka när man inte har pengar. det kortet som finns att söka inne i affären såklart. ullared för mig är ju den största affären som alla åker till. inte småaffärerna.
nån ???
Kolla här, där står om kortet:
www.gekas.se/index.asp
Fast kortet heter faktiskt Ullaredskortet, men det går då bara o använda på Ge-kås om jag förstår det rätt.
Men nej jag har inte det så vet inte om det är nåt bra. Är emot att ha för kreditkort.
Eller jag förstod det nog inte rätt....kan det verkligen användas överallt? som ett vanligt MAstercard
jag har redan fått godkännt att jag får det. men undrar om dt är nån mer som har det?