• SnuttanSnuttan

typ elgiganten ?

Jag har sett att man kan framkalla sina digitala bilder SJÄLV,  på typ elgiganten

Nån som vet hur det fungerar ??

Måste man ha nån sladd med sig ? Eller bara kameran?

Får man bilderna direkt ?

ninninusens.blogg.se - anvnamn=snuttan.Lösen=korren
  • Svar på tråden typ elgiganten ?
  • Ajsen

Hejsan!

Jag har för mig att man sticker in sitt minneskort från kameran, har ej gjort det själv men man har ju kikat för man e så nyfiken

• inze

Ja det räcker att du tar med ditt minneskort om det är en sån där "framkallningskiosk" du menar. Sedan brukar det vara bra beskrivet hur man går vidare och väljer vilka bilder man vill framkalla. Sedan vet jag inte om man får bilderna hemskickade ellerom man får hämta dem i butik men det framgår säkert också när man är där.

• Marlene B

Men varför krångal till det

Gå in på elgigantens hemsida, välj bilder från datorn och framkalla dom på det viset så har ni korten hemma på 2-3 dagar.

• CarlHerman

Det går ju ladda upp sina bilder på hur många fotoföretags hemsidor som helst och sen få dem hemskickade. Varför åka till elgiganten när man kan göra det hemma vid datorn?

• SnuttanSnuttan

För att man vill krångla till det ? eller kanske det inte ÄR krångligt för vissa, om man bor granne med ELgiganten o inte har internet ?

tänkte om man fick bilderna direkt... då e ju det det bättre.. iaf i detta fallet! men tack för er hjälp

ninninusens.blogg.se - anvnamn=snuttan.Lösen=korren
Svar på tråden typ elgiganten ?