• PyttanPytteliten

För alla som är beroende av HTG/Emmerdale..

Startar ny tråd då FL verkar ha problem med vår gamla härliga HTG-tråd!

Välkomna alla Emmerdale/HTG-addicts!

//Kattis

• Svar på tråden För alla som är beroende av HTG/Emmerdale..
  • Lou

Eddan: Gulledu.... jag vart rent förtvivlad då jag trodde du övergett vår alldeles egna Jarvis
    jag är sååå lättlurad.....

Jamen Biff.... mmmm.... och han som ska bli vår alldeles egna trädgårdsmästare

OK, jag erkänner mig besegrad (motvilligt dock) och tar av hatten för Scott & hans "anhängare" och ber att få hoppa med i dansen

• Eddan

Det har blivit något konstigt med Tant Raffas och Gislövs inlägg här ovanför: när jag försöker titta på dem så bara flimrar det för ögonen. Är de skrivna på skånska eller? Förstår inte alls vad det står där!!

Det var bättre förr ( ju förr desto bättre ). Ingen av dagens HTG-män går upp emot Dave Glover, Luke McAllister och co. Det var hunkar det!

• Lou

*Dregglar* och känner mig som Ådi - katten Gustavs kompis

• Eddan

Lou: det passar bra att du känner dig som Ådi - själv har jag alltid tyckt att jag påminner om Gustaf - både till utseende och sätt. Vilket radarpar vi kan bli!

• Lou

Eddan: And why am I not surprised???

Tassar ut i det vackra vädret, men, jag återkommer, var så säkra

så länge alla trevliga medeffellerskor!

• PyttanPytteliten

Missade inte HTG trots allt.. Tack Blivande mor!
    Trevlig helg på er alla.. Jag dyker säkert upp, kan inte hålla mig borta!!

• Eddan

Hjärnsläpp! Var helt säker på att videon var laddad och igång som vanligt, ställer den väldigt ordentligt varje morgon. I morse? Skulle inte tro det!! Inget HTG på mig idag alltså. Men just nu känns det som det kvittar faktiskt - vi fick korten på våra små änglar idag - det är ofattbart att dessa charmtroll snart är här hos oss. Det har runnit många tårar ska jag tala om, glädjetårar för vår skull, blandade glädje- och ledsna tårar för flickornas skull (de såg så små och sårbara ut) och smärtsamma tårar för flickornas biologiska mor som går miste om dem (av vilken anledning det än nu är). Detta är stort ska ni veta.
    To be continued..................

• Blivande mor

Blir helt tårögd när jag läser om dina flickor, Eddan. Förstår att det måste vara väldigt omtumlande och samtidigt helt underbart. De kommer att få det toppen hos er!!!!
    Ska bli spännande att höra fortsättningen på er "historia". Kramar till er.

Pyttanpytteliten, tack för en trevlig dag! Kul med lite HTG-sällskap också. Vi fick ju dessutom se en hel del Scott.... och ingen Jarvis så långt ögat kunde nå, stackars er andra

• Lou
    Goood Mooooorning

*Harklart*
    "God morgon god morgon, hör fåglar kvittra......"

Så det var mycket Scott i avsnittet igår? Själv har jag inte sett det, suger på karamellen so to speak

Eddan: Livet är underbart

Pyttanpytteliten & Blivande Mor: Så roligt att ni bor så ni kan träffas Och, jag förstod liksom inte varför ni skulle missa HTG, ni kunde ju titta på det tillsammans tänkte jag och det gjorde ni ju

Trevlig & solig lördag på er!
    På min agenda står det familjegymnastik 11:15 och DET mina kära effellerskor, det får vi inte komma för sent till för då´missar vi ju inledningsmelodin som består av Hemglass melodi

See ya
  • Tant Raffa

Godmorgon Lou, och alla ni andra!

Jag bor också nära Blivande mor och har också varit hemma hos henne och ätit ljuvligt goda pajer - fast den dagen såg vi inte på HTG, vi var fler mammor så det blev inte av!

Pyttanpytteliten bor också i Malmö, och det gör Gislöv med, och Eddan bor i Härjedalen, men var bor ni andra?! Vore kul om vi kunde hitta ett HTG-epicentrum för alla effellare!*s*

Gårdagens avsnitt var ju inte speciellt kul, det var alldeles för mycket den där unge Scott i det, och det är ju mycket roligare när de visar äldre, mer mogna män i serien, som t.ex. när Mack är med *visslar lite lagom sådär*

I dag väntar konstrundan, ser jag verkligen fram emot!

Kram på er!

Svar på tråden För alla som är beroende av HTG/Emmerdale..