För alla som är beroende av HTG/Emmerdale..
Startar ny tråd då FL verkar ha problem med vår gamla härliga HTG-tråd!
Välkomna alla Emmerdale/HTG-addicts!
//Kattis
Startar ny tråd då FL verkar ha problem med vår gamla härliga HTG-tråd!
Välkomna alla Emmerdale/HTG-addicts!
//Kattis
NinaoElton: va kul att HTG-familjen fortsätter att växa. Välkommen!
Debbie är Charitys och Cains dotter. De är kusiner . Cain har tydligen inte vetat om att Charity blev med barn med honom när hon bara var 13 år men nu har det gått upp ett ljus för honom!
Det man vet hittills om Debbie är att hon har ett foto på sin riktiga mamma, hon visar det för Cain som ser att det är ett foto på Charity!
Vill du veta mer så har vi även en tråd om sånt som ännu inte visats i Sverige.. www.familjeliv.se/Forum-5-67/m2619713.html
Välkommen hit förresten!! Du är inte ensam här.. Och man är inte knäpp för att man ser på HTG!! Bara lite...
Jäklar - var det kanske spoilervarning på den sista informationen? Inte meningen i så fall (kommer inte riktigt ihåg hur mycket man fått reda på i serien än). Detta är vådan av att läsa spoilersidan. *Skäms*
Men hur är det med Cherity då? Hur är hon med i Dungles familj?
Jaha där fanns det svar, förlåt ...ska läsa noggrannare ;)
Bettiz & NinaOElton ~ Välkomna ~
Kul att HTG-tråden växer i antalet "besökare" Permanenta får vi väl hoppas
Eddan: Jo det är så, samma lika vet du
Zacks bror Shadrack trodde länge att han var far till Cain, det uppdagades i vuxen ålder att så inte var fallet utan att Zack är fadern... Hm, undra vad jag skrev tidigare... Skrev jag inte det nånne??? Om inte så skyller jag på för lite kaffe
PP: Jean, det stämmer. Fint namn tycker jag...
Jag ska kolla reprisen idag och titta extra noga på vilka det är som visas i vinjetten
Jag kopierar in adressen till "Emmerdale Past and Present" och direkt in på Internationella sidan & Sverige.
Jag tycker detta är en bra hemsida och jag harer varit registrerad i över ett år (om inte längre) Det är alltså en engelsk hesida där man kan klicka sig vidare till bl a Sverige sidan. Tyvärr inte så välbesökt men jag la in ett inlägg där jag nämde vår alltmer växande sida här
shewolf.proboards47.com/index.cgi&action=display&num=1077548962&start=45
PS: Jag går under the nickname "Cia" på Past and Present sidan...
Hehehe....
Kommer ni ihåg att vi för en tid sedan pratade om att "man kanske skulle starta upp en tråd där man kan prata/fråga om andra serier"...
För att hålla denna sidan till enbart Emmerdale så gjorde jag slag i saken
Kolla in nedan!
www.familjeliv.se/Forum-5-67/m2779960.html
Men hur är det med Betty och Seth egentligen är dom "bara vänner" eller hur står det till med den saken?