swingersklubbar
Jag har hört att det bli allt vanligare med swingersklubbar. Det ryktas att det förekommer där jag bor. Någon som egentligen vet vad det innebär och vad det går ut på?
Jag har hört att det bli allt vanligare med swingersklubbar. Det ryktas att det förekommer där jag bor. Någon som egentligen vet vad det innebär och vad det går ut på?
Det är väl att man byter partners med varandra. Sexuellt alltså.
Ja man byterman/kvinna med någon annan för ett par timmar eller så
Med sina vänner alltså eller är det okända människor som man byter med? Känns väldigt främmande och bakåtsträvande.
Ofta okända människor tror jag, annars bhöver man väl inte gå på klubb
man går dit och kanske träffar ett par och går hem till dem i stället behöver inte känna varandra. Oj det låter som jag är väldigt insatt DET ÄR JAG INTE så en dokumentär om det
vad jag förstår så går man inte på klubb utan det startar ofta med en middag hos någon.
Vill du gå dit TS?
Inte heller insatt, känns bara helt OTROLIGT att det förekommer in en sån lite småbarnsidyll som jag bor i. Låter inte sunt.
Det finns ju klubbar där man träffas, och då är det väl oftast en vanlig bar/klubb som arrenderats av några som sen arrangerar en swingers-kväll.
Dit får man väl komma som ett par, inte ensam, och då kan man byta partner med varandra för kvällen eller natten.
Om man hittar några som passar...
Men behöver inte byta mellan 2 par, utan man "tar" den man passar med och gillar.
Tack för alla inputs, då v et jag. Trodde ärligt talat inte att det existerade, trodde att det var en skröna.
I Stockholm finns det minst en klubb där man har sex på plats. Par och singeltjejer är välkomna. Ev. måste singeltjejerna komma i sällskap med ett par, är lite osäker där?
Man behöver inte ha sex bara för att man går dit, går bra att bara kolla på och sedan gå hem... Men alla som ska komma in måste va medlemmar.
Läste om detta i DN för några år sedan, ganska lång intressant artikel!
Googla på "klubb Eden" och "par i hjärter" så får du riktig info om 2 par/swinger klubben
orebro.expressen.se/%25C3%2596rebro/1.879351/club-eden-for-dina-hetaste-sexfantasier
Jaha funkade inte helt, men längre ner står det om klubb Eden.
Anonym skrev 2007-10-13 16:00:21 följande:
Inte sunt?
Det finns massvis med par det förgyllt sexlivet för! Om man inte lider av svartsjuka så är det ju ett toppen sätt att krydda till det lite på?! Man kanske vill förverkliga en fantasi man har om någon annan, och om ens sambo också har fantasier om andra kan man förverkliga dem utan att vara otrogen. Det är ju toppen så länge alla är med på det hela!