• Anonym (gravid?)

TIIIDIGA symptom innan BIM ,vad hade ni??

halloj!

Har Bim på Tisdag och testade i dag ett suuupersvagt + men vet inte om det är ett spökstreck eller inte, ska avvakta några dar o testa igen, MEN nu till min fråga, Ni som nyligen fått + eller som minns bra från er förra graviditet, NÄR fick ni era första symtom?? och vad var det???

1. Hade du mensvärk/molvärk/ont i svanken innan Bim o hur länge innan?

2. Hade du flytningar? hur var dem isf?

3. Öm i brösten? När började detta?

4 trött?

5 . Illamående, NÄR isf??

Är lite kul att höra o läsa om vad andra har såhär när man går o väntar in BIM sjlv=)
    Har nästan sedan ÄL haft som mensvärksliknade ont, öm i hela magen typ, o molar både i äggstockar o livmoder samt liksom öm bak i ryggen mot svanken, känner mig skumt öm i brösten, är känslig längst ut som om jag förfrysit dem ungefär o öm ut mot armhålorna, som man kan bli om man tränat armarna o har träningsvärk=)
    Dessutom är jag inte hungrig men ändå suger det i magen o jag är TRÖTT, Flytningarna är vita o rätt tjocka tror jag, känns i bland som mensen som rinner till, men det är bara massa flytningar.
    Vore skoj om många svarade=))

• Svar på tråden TIIIDIGA symptom innan BIM ,vad hade ni??
  • Anonym (gravid?)

Ngn som orkar svara en lördagskväll=)

• Anonym

Du är garanterat gravid har haft exakt lika symtom båda mina graviditeter. Gratulerar!

• Anonym

Hej!

Min symtom har kommit igång på allvar ca 3 veckor efter BIM. Då med illamående, trötthet, otroligt ömma bröst och allt annat vad det innebär. Men det har som sagt dröjt lite. Men jag tror absolut att du är gravid - trots spökstreck. Känner du andra symptom? Lycka till
    Anonym (gravid?) skrev 2007-10-13 22:28:39 följande:

halloj!Har Bim på Tisdag och testade i dag ett suuupersvagt + men vet inte om det är ett spökstreck eller inte, ska avvakta några dar o testa igen, MEN nu till min fråga, Ni som nyligen fått + eller som minns bra från er förra graviditet, NÄR fick ni era första symtom?? och vad var det???1. Hade du mensvärk/molvärk/ont i svanken innan Bim o hur länge innan?2. Hade du flytningar? hur var dem isf?3. Öm i brösten? När började detta?4 trött?5 . Illamående, NÄR isf??Är lite kul att höra o läsa om vad andra har såhär när man går o väntar in BIM sjlv=)Har nästan sedan ÄL haft som mensvärksliknade ont, öm i hela magen typ, o molar både i äggstockar o livmoder samt liksom öm bak i ryggen mot svanken, känner mig skumt öm i brösten, är känslig längst ut som om jag förfrysit dem ungefär o öm ut mot armhålorna, som man kan bli om man tränat armarna o har träningsvärk=)Dessutom är jag inte hungrig men ändå suger det i magen o jag är TRÖTT, Flytningarna är vita o rätt tjocka tror jag, känns i bland som mensen som rinner till, men det är bara massa flytningar.Vore skoj om många svarade=))
  • Anonym (gravid?)

hej

Tror jag skrev om mina symptom längst ner i inlägget=)

Svar på tråden TIIIDIGA symptom innan BIM ,vad hade ni??