Behöver råd om parterapi!
Hej TS...
Har läst ditt inlägg och hela tråden.
När jag läste inlägget tyckte jag först att det kändes som om Jag hade skrivit det.
Du skrev dock att ni hade ett bra och hett sexliv. Vilket jag inte känner igen...
Kände bara att jag ville skriva tillbaka då jag kände att jag var/ÄR i samma sits. Bråkar nästan dagligen nu med min sambo... tills vi får en storgräl... slåss och skriker och kastar saker. Jag blir fruktansvärt frustrerad och arg och skulle kunna göra illa honom om min spärr inte fanns. *tur* Efter det blir vi sams.. han säger snälla saker och LOVAR att ändra sig och visa att han älskar mig inte bara säga det... tre dagar kanske går... ibland till och med en vecka.. Allt är UNDERBART. sen glömmer han vad han sagt och vi börjar om.
Har tänkt lämna honom... varje dag senaste två månaderna, tills jag läste att du skrev terapi. Har inte ens tänkt tanken men känner nu att det kan vara värt det.
Hur har det gått för er nu?
Vi har inte varit tillsammans så länge och har inga barn men vill leva med honom för alltid om han vill vara med mig. Vilket jag tvivlar på just nu och det är problemet!!!
Känns som att man ska ha levt ihop i 30 år och ha fem barn för att få gå i parterapi... =)
hoppas det ordnar sig för er........