• Gumsan07

Hungrig mitt i natten

God söndag på er!
    Måste bara höra om det är fler än jag som vaknar mitt i natten av lätt illamående och en jäkla hunger, bara suger i magen?
    Är i vecka 36+5, hungerkänslorna nattetid har kommit den senaste veckan. Skitjobbigt ju, måste bara upp och äta något. Tar en youghurt eller så så lugnar det ned sig.
    Inte nog med att man ska upp och kissa varannan timma så vaknar man utsvulten...:) lyxproblem????????? :)

• Svar på tråden Hungrig mitt i natten
  • Mystra

Haha, så hade jag med sonen. Tack och lov var jag hemma sista månaden för det var ofta jag fick gå upp vid tre-fyra och äta och sätta mig framför tvn. Gick inte att somna om.

Blir säkert samma sak den här gången, men jag förebygger med att äta något ca en timme innan jag lägger mig.
    Är i v 25 nu.

• Saaaraa

så där är det för mig om jag inte äter någonting precis innan jag sover

• Nenel

Så är det för mig och jag är i v 7-8!!! Kommer bli STOOOOOOOOR i den här takten

• pajas01

känner igen de där nu i slutet.. jag kan va lika hungrig som efter middagen å då kan de ha gått bara 3-4 timmar...

• Garv

Jag försöker också äta något ca en timme innan jag lägger mig.
    Som tur är så behöver jag bara gå upp och kissa max 2 gånger per natt ( men det lär nog ändras på).
    Går in i vecka 32 idag.......

• Miiiaaa

Ja så har det varit i perioder under grav. Går in i v.38 imorgon.

Så himla jobbigt, det är INTE kul att bre mackor kl 03...

• Garv
    Miiiaaa skrev 2007-10-14 14:04:44 följande:
    Ja så har det varit i perioder under grav. Går in i v.38 imorgon. Så himla jobbigt, det är INTE kul att bre mackor kl 03...
    *ASG* Nä precis. Jag åt spagetti o köttfärssås klockan 01,30 i natt. Jag var så hungrig så magen värkte. Hade inte gått och lagt mig än heller.
  • bizzy

samma här, tom. drömmer om mat. är i vecka 36

• Lurvan83

Jag vaknar oxå tokhungrig! Inte kul alls... Har vart så några veckor nu, å jag e bara i v29 än, ojoj... E typ konstant hungrig 24 timmar om dygnet känns det som!

• Annaobebben

Och jag är i v.40 nu, har sedan v.36 knappt fått i mig något alls.
    Det får liksom inte plats i magen...

Vill kunna äta jag med!

Svar på tråden Hungrig mitt i natten