• Gumsan07

Hungrig mitt i natten

God söndag på er!
    Måste bara höra om det är fler än jag som vaknar mitt i natten av lätt illamående och en jäkla hunger, bara suger i magen?
    Är i vecka 36+5, hungerkänslorna nattetid har kommit den senaste veckan. Skitjobbigt ju, måste bara upp och äta något. Tar en youghurt eller så så lugnar det ned sig.
    Inte nog med att man ska upp och kissa varannan timma så vaknar man utsvulten...:) lyxproblem????????? :)

• Svar på tråden Hungrig mitt i natten
  • Viran75

Jag vaknar oxå på nätterna o måste äta!!
    Och på nätterna äter jag såna där persiko-halvor som ligger i sockerlag i burk.. Jag har ett sånt sug efter just det på natten! Varför vet jag inte...
    Och kissar oxå massa gånger...

• Virriga familjen

Samma här! Måste bara äta något litet då jag går och kissar. Brukar ta ett glas mjölk och ett kex eller lite frukt soppa typ proviva. Spelar ingen roll att jag äter 5 min innan jag lägger mig, är ändå hugrig som en varg vissa nätter.

• Garv

PUAH.... vilken tur att det finns fler

• Garv

PUAH.... vilken tur att det finns fler

• Demeter

Skönt att höra att det finns fler som vaknar mitt i natten och känner sig utsvultna.
    Är själv i v. 38 och känner mig lite skamsen när jag går och rotar i kyl och skafferi kring fyrasnåret på morgonen
    Det märks verkligen att barnet samlar på sig hull nu (precis som sin mamma...).

• Leia81

åå så e de för mig varje natt, vaknar o e svin hungrig så man mår illa o får ont i magen... vaknade kl 6 idag o fick kramp i vaden sen foten sen ont i magen att jag trodde de va dags...

• Sandra och Frippe

jag har frukt vid sängen, och dricka!=)

• Deodora

I natt kände jag mig inte så särskilt hungrig men då slog halsbrännan till så att jag var tvungen att gå upp och äta i alla fall!

• Prizzi

Jag är i v 36 o jag e vrålhungrig när jag vaknar. Inge idé att ligga kvar o dra sig... Konstigt det där...

• Annaobebben
    Deodora skrev 2007-10-17 08:44:45 följande:
    I natt kände jag mig inte så särskilt hungrig men då slog halsbrännan till så att jag var tvungen att gå upp och äta i alla fall!
    Blir det bättre när du äter?
    Jag har en fruktansvärd halsbränna, den lägger sig inte ens av pepcid, samarin.. Inget hjälper. Enda nätterna den håller sig borta är när jag ligger i soffan, då kan jag komma upp lite med huvudet..
  • Deodora

Oja, måste äta för att få bort halsbrännan. Det var samma sak förra gången. Gärna knäckebröd eller fil/yoghurt. Det sistnämnda lenar också jätteskönt och ska vara rikigt kallt. Mmmm, nu blev jag allt lite hungrig igen....

• Annaobebben

Knäckebröd kan jag kanske tänka mig.
    Fil (äter jag oftast på morgonen) fungerar inte alls längre, jag får inte ner det.

Jag kan knappt dricka vatten, det svider fruktansvärt i halsen..

Förlåt för trådkapning..

• nov 2007

Hej!
    Är oxå hungrig mitt i natten. Måste upp mellan 04-06 och dricka yougert, sen lägger jag mig igen. Äter ändå rejält kvällsmål ca 21-22 tiden, fil och 2 smörgåsar. Men det räcker inte ändå. Är det bebisen som lägger på hullet den sista månaden? Är i v.35
    Kram

• Hemliga 72an

Varje natt måste jag gå upp och äta även om jag lägger mig mätt. Kanske är för att lillebror är vaken mycket på natten.

Svar på tråden Hungrig mitt i natten