• Anonym

Vi med sambo/män på behandlingshem/fängelse

Jag hade för mig att det redan fanns en sådan tråd? Länka mig gärna isåfall så slipper jag starta en ny.
    Om det inte finns någon sån tråd sen innan så vill jag gärna att flera i samma situation skriver här där vi kan disskutera allt och inget... att ha någon att prata av sig med som förstår. Ni andra behöver inte kolla in i tråden för att kommentera med påhopp och sådannt.

• Svar på tråden Vi med sambo/män på behandlingshem/fängelse
  • Anonym (hej hej)

jo..mycket möjligt att han är de..men då göra han bort sig totalt...hur har ni de andra med era respektive då?

• Anonym (hej hej)

förlåt TS om jag tog död på tråden..tar död på allt i min närhet tydligen..

• Anonym

Anonym (hej hej) skrev 2007-10-14 19:06:25 följande:

förlåt TS om jag tog död på tråden..tar död på allt i min närhet tydligen..
    Hejsan.... Tror jag läst och skrivit till dig i din andra tråd?

Väldigt trist att höra att det inte går så bra mellan dig och sambon.

När det gäller vad läkaren har sagt så kan det stämma till viss del tror jag.
    Det kan nämligen vara så att din sambo av någon anledning blir upprörd på ett negativt sätt när han har kontakt via telefon eller sms med dig??!!
    Kanske har det hänt väldigt mycket jobbiga saker när det gäller erat gemensamma liv, kanske är han osäker på sina känslor, kanske gäller det något helt annat??!!

Men att en extjej till din sambo har varit och hälsat på tycker jag låter jättekonstigt??
    Är det någon han har bra och nära kontakt med fortfarande? Har de barn ihop?

När är anhörigveckan? Ska du åka dit då?
  • Anonym (hej hej)

jo de har en son ihop..men grejen är att jag fick inte komma den dan fast han vet att jag inte acepterar att de träffas utan mig sen han va otrogen me henne..men det skiter han i...han vet precis hur jag känner mig säger han men gör inget åt de...han lovar min son att han ska få komma dit å se hur han har det å vart han bor men sen får vi inte komma..Blääää..ärligt så skiter jag i allt nu..även om han är där för å få hjälp med sitt missbruk så ger det ingen anledning å behandla de närmsta som skit.

han vill inte att någon är på annhörighetsveckan å jag vill inte gå heller längre..vad fan har jag å säga...för allt jag säger till han får jag ju inte säga...det är fel.han vil inte höra..läkarna säger nej..bla bla bla bla...speöar ju ingen roll va man gör så blir det bara skit av allt..å det värsta är att han inte har någon egen vilja längre..allt är bara vad dom säger vad de tycker...är så förbannad på hela skitet så usch...han är inte samma kille längre..den killen jag kunde prata om allt me..den jag hade roligt me...förlåt för min frustration

• Anonym (hej hej)

nu har vi rett ut alla problem å bestämt att vi trotts allt älskar varandra å vill forsätta med förhållandet...så det är bara å kämpa*L* han har fått flytta till ett annat boende nu där det är lite friare...så på fredag får han komma hem å hälsa på..längtar så enormt.

hur går det för era karlar då?

hoppas jag inte dödat tråden

• Anonym

Va skönt att det ordnade sig!!! Här går det fortfarande bra, ska hälsa på i helgen så då ska jag och barnen sova över :)

Anonym (hej hej) skrev 2007-10-20 20:51:44 följande:

nu har vi rett ut alla problem å bestämt att vi trotts allt älskar varandra å vill forsätta med förhållandet...så det är bara å kämpa*L* han har fått flytta till ett annat boende nu där det är lite friare...så på fredag får han komma hem å hälsa på..längtar så enormt.hur går det för era karlar då?hoppas jag inte dödat tråden
  • Anonym (hej hej)

å va kul ni komma få..ska träffa sambon ihelgen jag me..längtar så..va så länge sen nu vi sågs..hur ofta får du träffa mannen då?

• Anonym

Vi fick komma varje helg, eller jag fick kmma varje ch barnen varannan.
    Men nu är han inte kvar där längre... suck...

Hur går det för er?

Anonym (hej hej) skrev 2007-10-26 13:20:25 följande:

å va kul ni komma få..ska träffa sambon ihelgen jag me..längtar så..va så länge sen nu vi sågs..hur ofta får du träffa mannen då?
  • Anonym
    Anonym skrev 2007-11-24 14:34:46 följande:
    Vi fick komma varje helg, eller jag fick kmma varje ch barnen varannan.Men nu är han inte kvar där längre... suck...Hur går det för er?Anonym (hej hej) skrev 2007-10-26 13:20:25 följande:
    Ojdå...... har det hänt något eller är han "klar" ?
  • Anonym (hej hej)

går inte så bra..han fick ett återfall helgen som va så nu är han hemma 14dagar innan han får komma tillbaka till behandlingen..vi bröt upp här eftersom terapefterna tyckte de å han tyckte väl så han me då..men igentligen vill han ju inte men vill att vi tar det lugnt tills han är klar med behandlingen..förstår det helt klart

har han blivit förflyttad?

Anonym skrev 2007-11-24 14:34:46 följande:
    Vi fick komma varje helg, eller jag fick kmma varje ch barnen varannan.Men nu är han inte kvar där längre... suck...Hur går det för er?Anonym (hej hej) skrev 2007-10-26 13:20:25 följande:
Svar på tråden Vi med sambo/män på behandlingshem/fängelse