Har du sett "ranking the stars"
På kanal 5. Jag tittar på det nu. Jag är ärligt förvånad över att det gick att producera ett program som är sämre än "nyberg och törnblom" VILKEN SKIT!
På kanal 5. Jag tittar på det nu. Jag är ärligt förvånad över att det gick att producera ett program som är sämre än "nyberg och törnblom" VILKEN SKIT!
ja å d löjligaste måste vara när andreas ska börja dansa för att välja vem som ska säga sin lista..
gud vilket skit!
det var så skämmigt ibland att jag var tvungen och byta kanal. speciellt där han började dansa och Hanna Graaf (?) som bara satt där och surade!
ja jag förstod inte vad som skulle vara roligt
Jaaa, när han dansade var jag tvungen att byta kanal. Så PINSAMT! fattar inte hur deltagarna kunde ställa upp på att vara med i ett sånt SKITPROGRAM!!!
Har inte hört talas om
Nej, jag kollade inte. Valde att byta till vinterdäck på bilen istället *nöjd* Får vänta till reprisen eller till nästa söndag innan jag sågar. För det känns som man måste kolla lite på ett avsnitt i alla fall. Så att även jag får se att att det är så tramsigt som utlovat
Ja, tyvärr och det värsta av allt, jag kommer vara tvungen att genomlida skiten live... Ska följa min mediaklass dit som ska se inspelningen, buhu
Har inte femman så nä, har inte sett det. Har inte ens hört talas om det.
Såg en kvart - värsta dyngan - pinsamt.
Ja det är okej, tål dock inte Josefin Craford som jag tycker ser ut som en fågelskrämma, kräks varje gång hon tror att hon är så himla snygg.
Postitivt överaskad av Maggan Graaf som är skitrolig!
Ja, fast bnr han dansar, då skäms man som fan!
Hahaha jag tycker det är skit kul. aaa andreas är pinsam men mkt underhållande. nää jag kan inte låta bli att titta på det!
Tycker det är rätt roligt
Avis på Josefins jättesmala modellkropp. Hur gör hon? Svälter?
Sanna Bråding e störtskön, Malin B också.