Inlägg från: CoolaSuperMamsen |Visa alla inlägg
  • CoolaSuperMamsen

    Sanna spökhistorier & övernaturliga upplevelser!!!!

    VAD ni skrivit=) själv har jag lite Magsjuka!

    vi har ju skrivit lite om babywatchers längre bak och nu har det hänt min syster minns ni bilderna på med alla orberna?? finns i mitt galleri under starka bilder.

    ialla fall när min mamma pratade med min syster i förre går så hörde mamma att min systers bebis grät men sytern sa nej han ligger lungt här brevid det var babywatchern som lät.

    lite läskigt någon som vet om radio eller något kan gå in på den linjen??? konstigt att det var barnskrik!!!!

    många som skall till Thailand oxå vi skall dit om 9 dagar åker från arlanda! skall bli skönt men jag är lite orolig att det ska hända något man är så nojjig!


    sug och svälj trevlig helg !
  • CoolaSuperMamsen
    Twixie skrev 2007-11-08 09:44:08 följande:
    Det här med babywatchers är lite skrämmande. Vi har en vanlig Walkie Talkie med Babywatcherfunktion. Trodde vi var ensamma på kanalen (hade valt "ovanlig" kanal trodde vi) när vi en kväll hör i Babywatchern "Vad blir det för middag älsking, ska vi lyxa till det" (eller liknande). Först blev vi skrämda men sedan såg vi grannen snett ovan oss stå i köket och pratade i en liknande Walkie så då var det dem som knappat in samma kanal . De har ju rätt lång räckvidd (vår har 1 km vanlig tror jag brukar ligga på 200 m) så allt inom den radien KAN man få in av misstag. Har hänt min bror flera gånger att de fått in barngråt medan deras lugnt ligger och sover. Då luskade de ut att det troligtvis var ett barn i grannhuset som de fick in (för det var inga fler barn i deras trappuppgång)... Men visst börjar man undra när man hör saker i Babywatchern
    javisst men det finns inga grannar med småbarn dom bor mitt ute på landet=)
    sug och svälj trevlig helg !
  • CoolaSuperMamsen

    yepp och det blir ju mer spännade oxå när det inte finns nån förklaraingSkrattande man hoppas ju i alla fall!;)


    sug och svälj trevlig helg !
  • CoolaSuperMamsen
    lolalamba skrev 2007-11-08 10:58:00 följande:
    Hej alla spokisar här inne i denna tråd!Är så glad, måste bara få dela med mig en händelse som skedde för ca 10 minuter sedan!Börjar lite tbx i tiden...Jag har precis flyttat in i en toppmodern/nyrustad lägenhet mitt på stan från mitt spökslott. Jag hade ju flickan hos mig jämt o ständigt i förra lägenheten (den som jag har på bild i galleriet) + alla andra då... När vi bestämde oss för att flytta så blev jag lite orolig för tösabiten. Vad händer med henne nu då? Vem ser efter henne? Kommer de nya se/höra/känna/prata med henne? Jag har försökt att få över henne till den andra sidan vilket visade sig att hon redan var, men gillade oss här nere så skarpt så hon var här ofta!När jag flyttstädade o stod o moppade trappen så känner jag att det är någon över mig i trappen, på ett trappsteg... Vänder mig om med ser ingenting! Men så känner jag bara "frun" som jag kallade henne, att det var hon som var med mig och så kändes det som en svepande vind/tryck omkring mig o så känner jag "Hejdå"...Jag blev glad MEN... Var är L? (flickan)...Var rädd att hon var besviken på mig... Men nu kära vänner så står jag här och damsuger och damsugaren bara stängs av hela tiden, jag slår på den o den stängs av.....? Fattade ingenting! Sen så slängde jag ut hallmattorna på terrasen, går ut till käket, häller upp en kopp kaffe till mig och vänder mig om o mattorna ligger tbx på golvet!!!!! VEM?!Jag sätter mig ner och försöker få kontakt med ingenting. Frustrerad av nyfikenhet reser jag på mig och hör då L som skrattar! HA HA Sen kommer min dotters nalle utfarandes ut från hennes rum i hallen o det ÄR L som är här hos mig!Lilla tösabit! Vad glad jag är! Hon busar ju bara med mig! Är så glad att hon är här oxå...Jag sa till henne att jag blev glad, men att jag hoppas att hon kan finna ro "hemma hos sig" o komma o hälsa på lite då o då...Är bara så glad o ville skriva ner o berätta för er vänner!((( KRAM)))
    måste kännas skönt att hon följde med eller hur, hon är nog eran lilla skyddängel och hon trivs så hos er=)
    sug och svälj trevlig helg !
  • CoolaSuperMamsen
    Premismamma skrev 2007-11-08 15:32:41 följande:
    har fått bekräfftat av medium att det finns en lite kille hos mig , det är ett av mina missfall. han heter daniel. han är ca5 år.jag ligger magsjuk i soffan i dag, ska inte gå in på sånna detaljer.....när jag ligger och hulkar så hör jag någon som kommer tassande. alla sover. känner efter och jag känner att det är han.han styrker sin lilla hans över mitt hår. andas varmt i mitt öra , jag började gråta. sa tack min lilla älskling.
    åhh men känns det inte tryggt ändå? han älskar dig me=)
    sug och svälj trevlig helg !
  • CoolaSuperMamsen
    skrattigtjej skrev 2007-11-11 15:50:04 följande:
    jaha vart med om mycketmen skulle ta mig år att berätta och skriva
    men ta du gärna lite i taget=) något måste du ju berätta!
    sug och svälj trevlig helg !
  • CoolaSuperMamsen

    oj men ändå häftiga ipplevelser även om du inte minns!

    eller du kanske minns något???

    själv känner jag på mig om något hänt eller kommer hända men det är inte så ofta men lite skrämmande när det händer!


    sug och svälj trevlig helg !
  • CoolaSuperMamsen
    flugsvamp skrev 2007-11-11 18:26:20 följande:
    så där har jag med coolt men skrämmande
    javisst är det=)
    sug och svälj trevlig helg !
  • CoolaSuperMamsen
    flugsvamp skrev 2007-11-11 18:35:56 följande:
    Är det inte så att när det blixtrar till mitt i tomma luften inga reflexer från solen osv utan bara så där är det inte då en ande vill ha kontakt eller försöker få uppmärksamhet?Niclas syrra sog det när hon skulle lägga sin son i gästrummet samma ställe hon fick den där bananen i huvudet.
    banan i huvet har jag missat något????Skrattande
    sug och svälj trevlig helg !
  • CoolaSuperMamsen

    ahhá men jag orkar inte gå till baka=)


    sug och svälj trevlig helg !
Svar på tråden Sanna spökhistorier & övernaturliga upplevelser!!!!