• Indah

Parlamentet Björn Gustafsson, förra söndagen

Var det någon som såg Parlamentet förra söndagen? Björn Gustafsson, en ung kille som gjorde sin debut i programmet, hur bra får man bli på en skala? Han är ju bara bäst av alla. Gud så jag skrattade. Speciellt det där när han skulle vara pubertal i debatten om älgjakten (3 min i första länken). Oj oj oj, skulle gärna se honom live men bor man i norra Sverige så innebär det oftast en resa för att få se sådana här stjärnor.

• Svar på tråden Parlamentet Björn Gustafsson, förra söndagen
  • memelie

hAHAHahahahaa dom åkte in på favoriter med en gång!!

**JAG HÖRS ALLTSÅ FINNS JAG**
  • Indah

Men visst är han bra! Han och Johan Glans är ju ryggraden i hela programmet. Jag har i o f aldrig gillat Parlamentet men nu måste jag börja se de avsnitt där de två är med.

• memelie

ja jag gillar oxå glans !! vart kommer den här gustavsson ifrån ??

**JAG HÖRS ALLTSÅ FINNS JAG**
  • riot

Fan vad rolig han var! Definitivt en ny komiker att lägga till bland favoriterna- imponerande!

• Indah

Han är tydligen från Göteborg och är 21 år. www.mats-andersson.se/index.asp

Han och Glans borde få ett eget program, bara de två. Det skulle vara något. Jag har allvarligt aldrig ens hört talats om Björn tidigare men när jag söker på honom på youtube så ser jag att han har ju varit med i Stockholm Live och andra grejer.

• riot

Jag insåg nu att jag såg honom i Stockholm live för längesen och jag vet att jag tyckte han var skitbra då! Lite chockad bara att han faktiskt är så ung.

• riot

Ikväll är han med i Parlamentet igen! + Betnér, Schyffert & Glans. Alla mina favoriter!

• Indah
    riot skrev 2007-10-21 12:58:06 följande:
    Ikväll är han med i Parlamentet igen! + Betnér, Schyffert & Glans. Alla mina favoriter!
    Åh, vad bra du meddelade det. Hoppas jag har tid att se det bara. Betnér gillar jag också med sin bittra humor och ja, Glans. Say no more!
  • riot
    Indah skrev 2007-10-21 17:27:22 följande:
    Åh, vad bra du meddelade det. Hoppas jag har tid att se det bara. Betnér gillar jag också med sin bittra humor och ja, Glans. Say no more!
    Jag vet! Dom fyra bästa komikerna i Sverige just nu, helt fantastiskt! Jag ska faktiskt gå och titta på Betnérs show om två veckor, ska bli superroligt!
  • Indah

Själv har jag missat Parlamentet, en grinig dotter samt en massa jobb förhindrade mig dessvärre. Det var säkert ett toppenbra avsnitt, vad annars?
    Äsch, finns säkert att hitta på nätet någonstans.

• Pyff

han var ju skitrolig! Tyvärr har jag inte sett nåt program denna säsong eftersom jag fastnat i Ensam mamma söker-träsket!

Pyff på er!
Svar på tråden Parlamentet Björn Gustafsson, förra söndagen