• Gumlan

sover du med öronproppar?

själv sover jag mycket dåligt utan så ja jag sover nästan alltid med öronproppar

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden sover du med öronproppar?
  • THR1972

sover inte med öronproppar, då skulle jag ju inte höra när klockan ringer eller om ngt av barnen vaknar, telefonen ringer etc.......

• Gumlan
    THR1972 skrev 2007-10-14 21:50:59 följande:
    sover inte med öronproppar, då skulle jag ju inte höra när klockan ringer eller om ngt av barnen vaknar, telefonen ringer etc.......
    önskar att jag kunde sova så tungt!
  • TheMilky

Japp, sitter i sen jag bodde i en lyhörd lägenhet
    Måste ha tyst och svart omkring mig för att sova skönt.

• Gumlan

ja vaknar när GRANNENS väckarklocka ringer om ja inte har öronproppar :-O vaknar om en katt hoppar ner från soffan, om en katt räfsar i kattlådan på toa, eller om en katt äter. vaknar när sonen öppnar sin dörr i andra sidan lägenheten :-S

• mHalmstadsmamma

Nej hu det skulle jag aldrig våga. Vill höra vad som händer om nått av barnen vaknar e t c. Är ju själv med barnen om nätterna då maken jobbar så nehej här sovs det naturellt.

• fröken sol

japp nästan alltid. jag hör dock min väckarklocka. utan hör jag även grannens! lagom irriterande

• mjuffpuff

nope, måste vakna 7 på morronen när dottern(8mån) ska upp, hon är bara högljudd när hon skitit, annars bara småjoller eller inget så jag "behöver" vakna till lite lättare av ljuden.. (väldigt irriterande nattetid men jag har typ vant mig att vakna massa ggr/natt av sambon/dottern pratar i sömnen eller vrider sig för mkt)

jag skulle gääärna sova när det var ljudlöst, men tror jag skulle försova mig rätt regält och då är det synd om tösen.. eller blir dte tvärt om o jag vaknar att det är för tyst, tror inte det är värt att testa =/

• mjuffpuff
    Gumlan skrev 2007-10-14 21:54:25 följande:
    ja vaknar när GRANNENS väckarklocka ringer om ja inte har öronproppar :-O vaknar om en katt hoppar ner från soffan, om en katt räfsar i kattlådan på toa, eller om en katt äter. vaknar när sonen öppnar sin dörr i andra sidan lägenheten :-S
    [/citat]

fröken sol skrev 2007-10-14 21:59:41 följande:
    [citat]
    japp nästan alltid. jag hör dock min väckarklocka. utan hör jag även grannens! lagom irriterande
    ni har super-öron !
  • Gumlan
    mjuffpuff skrev 2007-10-14 22:03:45 följande:
    ni har super-öron !
    börjar misstänka det med
  • mjuffpuff
    Gumlan skrev 2007-10-14 22:05:01 följande:
    börjar misstänka det med
    hihi ,
    då hör du nog att min hjärna kokar när jag försöker komma på nått vettigt att skriva
Svar på tråden sover du med öronproppar?