sover du med öronproppar?
själv sover jag mycket dåligt utan så ja jag sover nästan alltid med öronproppar
själv sover jag mycket dåligt utan så ja jag sover nästan alltid med öronproppar
sover inte med öronproppar, då skulle jag ju inte höra när klockan ringer eller om ngt av barnen vaknar, telefonen ringer etc.......
Japp, sitter i sen jag bodde i en lyhörd lägenhet
Måste ha tyst och svart omkring mig för att sova skönt.
ja vaknar när GRANNENS väckarklocka ringer om ja inte har öronproppar :-O vaknar om en katt hoppar ner från soffan, om en katt räfsar i kattlådan på toa, eller om en katt äter. vaknar när sonen öppnar sin dörr i andra sidan lägenheten :-S
Nej hu det skulle jag aldrig våga. Vill höra vad som händer om nått av barnen vaknar e t c. Är ju själv med barnen om nätterna då maken jobbar så nehej här sovs det naturellt.
japp nästan alltid. jag hör dock min väckarklocka. utan hör jag även grannens! lagom irriterande
nope, måste vakna 7 på morronen när dottern(8mån) ska upp, hon är bara högljudd när hon skitit, annars bara småjoller eller inget så jag "behöver" vakna till lite lättare av ljuden.. (väldigt irriterande nattetid men jag har typ vant mig att vakna massa ggr/natt av sambon/dottern pratar i sömnen eller vrider sig för mkt)
jag skulle gääärna sova när det var ljudlöst, men tror jag skulle försova mig rätt regält och då är det synd om tösen.. eller blir dte tvärt om o jag vaknar att det är för tyst, tror inte det är värt att testa =/