• Gumlan

sover du med öronproppar?

själv sover jag mycket dåligt utan så ja jag sover nästan alltid med öronproppar

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden sover du med öronproppar?
  • Siili

Japp och hör ändå väckarklocka och andra saker. Får se hur det blir nu när bebisen kommer, om jag kan ha öronproppar då också.

• Gumlan
    mjuffpuff skrev 2007-10-14 22:10:29 följande:
    hihi , då hör du nog att min hjärna kokar när jag försöker komma på nått vettigt att skriva
    japp :p

sambon blir lagom irriterad när ja sover utan öronproppar och väcker han gång på gång och frågar om han verkligen måste andas så högt *asg*
  • Runguska

Nej, jag är så rädd för att inte vakna av väckarklockan brandvarnaren eller av att katten/maken vill något så jag sover utan.

• TheLove

Har planer på att köpa då min sambo snarkar massor!!! Väcker honom var 5:e minut och säger åt honom att sluta snarka... Han kan även snarka när han är vaken och trött... *suck* Är dock rädd att inte vakna av väckarklocka men iof så har jag nu bara eftermiddagsjobb så jag behöver inte vakna av någon väckar klocka...

• Sommarkatten

Ibland gör jag det. Skulle egentligen vilja ha det varje natt men jag får så ont i öronen av dom. Fundersam

• Häxan Jia

JA alltid! Har gjort de sedan sista juni förra året...

Födda till original-Varför dö som kopior!
  • javalady

...senast inatt när någon granne vid halv två satte igång att spela musik så basgången hördes i hela huset...

Sambon hörde det knappt men jag har hörsel som fladdermus eller nåt...

• Atamon

Nej, har aldrig använt öronproppar för sömnens skull. Kan somna och sova när som helst, hur som helst. Sist jag skulle flyga, somnade jag tom innan planet börjat rulla ut..

• Murloc

Jepp, kan inte sova utan. Man hör ju fan allt runt omkring en.

• Hannah74

Nej. men däremot sover jag rätt ofta med hörselkåpor.

Äntligen gravid!
  • babymys

nej, men jag gjorde det under hela min graviditet Glad

Min lilla busunge börja på dagis idag
  • Chaia

Ja! Jag får inte en blund i ögonen annars. Jag vaknar av dotterns prat, makens snarkningar, väckarklockan osv trots öronpropparna, men ljudet (oljudet ) dämpas lite.

Oh you dark one - Eternal outsider - Caught in the spider's web you've spun
  • 8Charlotte5

har aldrig sovit med öronproppar

Svar på tråden sover du med öronproppar?