• Anonym (Platt)

Hur viktigt är det egentligen med stora bröst?

Ja som rubriken lyder, hur viktigt är det för att en kille ska bli intresserad.

Är det det som majoriteten av killar kollar på först?

vad säger ni killar?

• Svar på tråden Hur viktigt är det egentligen med stora bröst?
  • Anonym (hmm)

Kan bara tala för min sambo. Han älskar bröst, de brösten som sitter på mig, hans älskling. Kunde ju inte vara oviktigare vad de är för storlek. Men om vi nu ska ta upp storleken så är de små, men han fullkomligt dyrkar dom.

En kvinna som kan njuta av sitt utseende blir mer attraktiv för killar. Jag har aldrig haft nåt komplex för mina bröst och aldrig hört ett endaste pip från någon om att det skulle vara för små. Om någon av mina ex mot förmodan skulle ha valt bort mig pga brösten så är han ju inget att ha. Så enkelt är det :)

Man ska njuta av den kropp man har ;)

• jannike85

En kille kanske tittar först på brösten läste i en artikel att 80% av killarna tittar först på brösten men ofta är det är omedveten sak. Men även detta nu må vara så är det ändå helheten som räknas. En tjej kan ha små bröst och vara PRECIS lika vacker som än som har stora bröst om inte vackrare

Tänk på att alla vi människor är vackra, vissa människor har stor näsa, vissa har liten rumpa vissa har storabröst och vissa har små. Även om det är viktigt för endel är det inte det för alla.

• workoholic

Du kan känna dig lugn. Tjejer med liten byst är lika attraktiva som tjejer med större. Det är nog mer hur jävlig du är i övrigt som avgör, ha!

• Mia29

Jag har små bröst (A 70/75) och har alltid kännt mig grymt snygg :) Har aldrig haft problem att få killar pga. storleken!

• Alexp

Spelar ingen roll egentligen. Tror mer det handlar om proportionen till kroppen i övrigt vilket är väldigt svårt att avgöra. Vet inte säkert om det stämmer men ibland ser man ju folk med "små" bröst fast dom på någon anna skull varit "stora"
    Sedan känns det lite genetiskt att gilla fylligare bröst efersom dom kan producera mer mjölk? Som att gilla höfter:):O

• Anonym

killar gillar ALLA tuttar, oavsett storleken på dom. det dom inte har, det gillar dom.

• kenny79

varför skulle det vara viktigt med stor bröst `?

det e väl ändå kvinnan som brösten sitter på som e det viktigaste.

vist tittar man som kille på stora bröst,
    men det e ju faktiskt för att dem syns så väl när man tittar på en tös,

men jätte stora å hängiga måste vara det bästa!
    då kan man ta henne bakifrån å slänga bak hennes tuttar över axlen, så man kan slicka på dem samtidigt ;)

• Anonym (hmm)
    Anonym skrev 2007-10-15 18:22:50 följande:
    killar gillar ALLA tuttar, oavsett storleken på dom. det dom inte har, det gillar dom.
    Exakt det min sambo säger =P
  • Anonym

Min sambo är likadan, han gillar mina bröst men det kom vid ett tillfälle fram att han ville de skulle va lite större men han skulle ALDRIG komma på tanken att föreslå en operation. Han gillar dem ju som de är med SÅ viktigt är de inte, mina är med små 70 A men de sitter ju på mej och eftersom jag är seigig i hans ögon är ju brösten det med.

• Hexx

Stora bröst är fult och gör att man ser fet ut.

tycker jag.

Svar på tråden Hur viktigt är det egentligen med stora bröst?