• vonkis

Nedräkningstråd för junimammor!!!

77 dagar kvar bara!!! *jippi*
    shit nu börjar det ju ta mig 17 likna nått!!! bara 11 veckor kvar
    vi har väll mycket klart men vagnen kommer inte förens i maj och skötbord och alla småsaker är kvar....så kul att ha saker kvar att handla så jag inte börjar klättra på väggarna ava att allt är klart*hehe*

nästa månad ska jag ta och köpa alla små saker och lägga i en korg så det finns hemma när han bestämmer sig för att kika fram

• vonkis

tjoho på er era små kulmagar!!
    ännu en dag med sol och man blir ju verkligen vårglad och får extra energi av solen som verkligen behövs nu när man inte har sååå stor lust att gå till jobbet varje morgon

74 dagar kvar och nu börjar ryggen kännas så det skriker om det, men bara upptill vid skulderbladen så en rejäl massage skulle jag kunna dööö för!!!! längtar tills man fakrisgt kan gå och lägga sig på en massagebänk med magen neråt och få en helkropps massage

• vonkis

just det bra att ni tog upp det där, hade totalt glömt bort den där lappen
    den måste jag ju använda, alltid bra med gratis saker*s*
    hoppas jag hittar den bara....

• vonkis

72 dagar kvar
    det får gärna rulla på lite snabbare nu.........

• vonkis

68 dagar kvar! VILL att bebben ska komma till oss nu!!!! färdig bakad såklart men det fick gärna gå lite fortare nu

• vonkis

sextiosex dagar kvar!! hehe ..nu var jag rolig va?!

• vonkis

64 dagar kvar!! men nu längtar jag verligen tills man kan börja räkna ne rordenkligt...som när man är i v.38 och allt kan hända..vill så gärna få min lilla bebbe nu!! satt och tog fram alla kläder som jag lagt så fint i den slila byrå och bara luktade på allt och mös!!

• vonkis

62 dagar kvar på längtandet!!!

• vonkis

nu är man nere under 50
    49 dagar kvar!!!

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!