• Karra

Nedräkningstråd för junimammor!!!

79 dagar kvar.. shit vad fort det har gått... bebben är ju snart här!!!!!!!
    Vi ska på en möte med FK och fråga massa frågor.. Fick brev igår från dom och där fanns det flera datum för möte man kunde sätta upp sig på, jätte bra!!!

Alla stora saker är väl inhandlat nu är det bara små saker som termometer, borste, sax, badkar och blöjor m.m.

• Karra

nessie72: Nä ska fixa det i helgen tänkte jag.. har printat ut lappen iallfall...*ler*

• Karra

Om man har tappat bort din lapp då, hur gör man då?

• Karra

bea85: men jag har försökt att göra en ny men då kommer det upp en text som säger att dom redan har registrerat mig .. Hur gjorde du?

• Karra

bea85: ska försöka igen då.. hoppas det går vägen!!!

• Karra

75dagar kvar.. gud vad fort det går snart är bebben här..*längtar*

• Karra

triump: Har ni gjort ett extra UL, varför då? *avis* jag vill också se min bebis en gång till...*ler*

• Karra

Liten: Vid foglossningen kan man ha såndan smärtor vid blygbenet, jag har det. Det är ingen fara det är bara bäckenet och fogarna som rör sig.

• Karra

om triump har 74 dagar kvar så har jag 73 dagar kvar..

• Karra

Liten: Jag är också helt sjukskriven för foglossning från feb, sen några dagar sedan så har jag också haft smärtor i blygbenet och jag fråga min sjukgymnast och hon sa att det tillhör foglossningen fast det nu har gått fram till blygbenet och att det börjar bli ruckbart där.. men fråga din BM eller sjukgymnast om du får till en!!

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!