• Justess

Nedräkningstråd för junimammor!!!

67 dagar här! Hoppas lillen kommer i tid innan BB stänger... . Har 7 dagar tillgodo, håller tummarna.

• Justess

62 dagar kvar! Det närmar sig, om än långsamt ibland . Väntar och längtar.

• Justess

58 dagar kvar! Hoppas lillen kommer på utsatt datum så jag hinner med kurserna...

• Justess

55 dagar kvar!

Appropå profylax, finns det en video man kan få tag på där man får tips? Här i Ö-vik har vi inga andnings- och avslappningskurser.

• Justess

35 dagar kvar. Bebis kom nu! Jag har ingen plats för mat och jag måste kissa HELA tiden . Kom ut så jag kan äta normalt och slipper springa och kissa en gång i timmen dag som natt.

• Justess

25 dagar .Vet inte om jag ska vara glad eller frustrerad . 25 dagar låter lite men känns som lääänge. Vill inte vara gravid längre... Vill hellre ha en bebis som jag kan gå långa promenader med. Långa promenader är ju inte så aktuellt just nu...

• Justess

17 dagar kvar. Har packat bb-väskan idag och lagt i mitt förlossningsbrev. Sonen föddes ju i v 38+1 och är nu i v 37+4, så vem vet när bebis behagar komma?

• Justess

16 dagar kvar. Fast egentligen 15 eftersom jag är beräknad att föda på en tisdag. Lite fel i FL:s kalender måntro?

• Justess

12 dagar kvar!!! Hoppas det blir tidigare. Ska städa i helgen, äta stark mat och se om vi kan få till en färdknäpp . Fast egentligen ska man väl bara vila...

• Justess

1 dag kvar... Trodde verkligen att jag skulle få tidigare . där ser man hur olika det kan vara från graviditet till graviditet...

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!