Nedräkningstråd för junimammor!!!
62 dagar kvar har vi, men jag hoppas på att det blir lite tidigare...
62 dagar kvar har vi, men jag hoppas på att det blir lite tidigare...
59 dagar kvar!
tiden går ruskigt fort, kanske känns det så eftersom jag mår så bra som jag gör. Hoppas ni andra också mår bra!
58...
Det närmar sig med stormsteg, 47 dagar kvar...
33+3 jag med så bara 46 dagar kvar men massor att hinna med...
går in i vecka 35 idag, allatså 34+0. Häftigt att det går så fort.
Även om det börjar kännas tungt så har jag faktiskt orkat med att vårstäda lite på gården idag, små korta pass. Och sysselsättning gör ju att tiden går ännu fortare
41 dagar!!!
toklängtar, 39 dagara kvar...
36...
29 dagar kvar och nu är jag riktigt trött på att vara gravid. 29 dagar känns som en evighet...
25...
21 dagar kvar.
Har idag fyllt frysen med min underbara mammas hjälp. Bullar och diverse olika kakor. tur att mammor finns, utan henne hade det definitivt inte funnits nåt fikabröd att bjuda på när besöken för att titta på liten börjar trilla in...
20 dagar kvar, men just nu känns det som liten vill ut tidigare, har oregelbundna sm och intensiv värk i ryggen, slemmisen har gått... hoppas hoppas på att jag slipper vänta 20 dagar till...
17 dagar kvar och inatt har jag haft små värkar med ungefär en timmes mellanrum, tyvärr försvinner dom spårlöst sedan under dagen för att komma tillbaka under kvällen natten...
Och visst gör dom lite ont, men det erkänner jag inte för skulle jag göra det så kommer jag nog dö innan liten är ute
snart 14 dagar... och jag hoppas liten vill stanna i magen nån dag till, jobbade sista dagen idag och det ska bli skönt med lite "egen" tid...
jag med... 10 dagar bara...
9... men snart är det ju bara 8...
men får liten bestämma är det säkert närmare 20...
6 dagar sen är jag på den efterlängtade bf-dagen, men men den kommer nog både komma och gå utan att det händer nåt...
inte många alls för nu har vattnet gått!