• koje

Nedräkningstråd för junimammor!!!

75 dagar kvar och inget är fixat håller på att sticka settet knytet ska ha på sig när vi åker hem. Joho föresten en sak är fixad större bil. Blev kidnappad i fredags av gubben som hade ringt o frågat vad jag skulle göra på em hm städa som vanligt. o passa våra egna barn + 2 andra. ok lite besviket fick jag i örat. Sen ringer han o säger att han kommer hem vid 13.00 el något sånt. Fattar inget visst han brukar komma hem tidigare på fredagarna men inte så tidigt.
    Han kom hem sa till mej att byta kläder fattar inget kör iväg med tjejerna till kompisens mamma. Hennes tjej var här. Upp till banken blev jätte rädd fattar fortfarande inget. In på banken där sitter en tjej o ler med hela ansiktet. Jag ska skriva på låne papper jaha varför o då säger Peter till henne att jag inget vet ännu då säger hon jag hoppas jag hör jublet fattar inget fortfarande. In i bilen kör ett par mil där plockar han upp papper om en bil och inte vilken bil som helst en chrystler grand voager. Vet inte om jag vågar tro men bilen finns i Malmö så vi kör 13 mil tittar på den åker i den o den är jätte fin. Så när vi kör från Malmö så kör Peter den nya bilen och jag Toyotan jag vågade inte köra den andra så länge sen man körde automat. Hem visa bilen för tjejerna kan fortfarande inte fatta att den är vår.

Så det är väl den enda sak som är fixad ännu så länge tills knytet kommer. Större bil alla kan följa med utan att behöva sitta i knät på varann.

• koje

hmm 40 dagar kvar säger de som vet, hoppas bara att det blir innan.

• koje

36 Lååååååånga dagar kvar. O ont gör det för det mesta o orka något nä det gör man inte e ju helt slut på kvällarna. Vaknar tidigt på morgonen o kan inte somna om 4 var jag uppe idag. Sov sen en runda nu på fm. Städar nu så vi får se när jag somnar i kvää antagligen i soffan med alla barn runt mej klockan 8 somnar bäst när barnen e hemma o det är full rulle med ljud då knoppar jag in jätte skönt och brer mej värre än någonsin i soffan o snarkar så de får ha tvn högt de stakarna bara för att kunna höra vad de säger.

• koje

28 dagar kvar o jag har skit ont vill att det ska vara färdigt nu. Kan inte komma ihåg att det gjort så grymt ont de andra gångerna. El så har jag förtängt det ska träffa en gynläkare idag tänkte höra om hon kan känna om det hänt nått. När jag träffade BM i förra veckan så var livmodertappen bibehållen. Men så ont som jag haft hela helgen o nu må o tis så måste nått ha hänt hoppas jag.

• koje

jag har 21 dagar kvar i tisdags hade jag öppnat mej 1 cm och sen dess har jag haft ganska ont men jag har stortstädat och i går rensade jag ogräs men är inte färdig med det så vi får fixa det sen idag

• koje

17 dagar kvar. I går var jag på MVC och öppen 1 cm fortfarande tappen e jätte jätte mjuk ca 1½cm kvar av den. Knytet har knuffat sig ner ännu längre BM säger att det är väldigt ovanlöigt att omföderskors bebisar fixerar sig men den här busen har gjort det med besked. Så vi får väl se vad som händer. Hoppas just nu att inget händer de närmaste dagarna för Nicky vår 7 åring har vattenkoppor. Och jag vill ju så gärna att alla ska kunna komma till sjukhuset o hälsa på. Elena vår 11 åring är i Göteborg på skolresa o kommer hem i kväll.

• koje

Ja i morgon säger de att det är dags de på UL men det tror jag inte mycket på trodde för ett par veckor sen att knytet skulle komma men ännu så länge så har inget hänt. Jag är öppen fortfarande 1 cm tappen e utplånad och mjuk som smör sa min BM i går så jag fattar inte vad som gör att knytet inte vill komma e fruktansvärt trött på detta har aldrig gått så här länge med våra andra 4 barn. Vill att knytet ska komma NU.

• koje

BF+1 trist som bara den vågar inte planera ett dugg. Inga känningar el tecken alls. Lite malande men det har jag haft så många dagar så man börjar bli imun mot det nu.

• koje

3 dagar över skit med ska den aldrig komma trött på detta nu o syskonen vill att knytet ska komma. De blir deppade varje morgon de ser mej hemma o hur kul e det.:0(((((

• koje

jag ropar hallåååå bebisen kom ut nu har gått över 1 vecka o e jätte trött på detta nu. Ska putsa fönsterna idag

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!