Nedräkningstråd för junimammor!!!
OJ! Var tvungen att gå in under min graviditet och kika... 45 dagar kvar bara ju!!! *weee*
OJ! Var tvungen att gå in under min graviditet och kika... 45 dagar kvar bara ju!!! *weee*
41 dagar kvar
35 dagar
Känns som att jag måste titta igenom mina bebiskläder snart, som jag hade till Maja...
28 dagar kvar
Jag har också lagt in nya blider, 37+4
12 dagar kvar. Jag vill att den ska komma nu!!!
Här skriver man förlossningsbrev tillsammans med barnmorskan. Alltså, hon frågar hur graviditeten har varit och frågar hur jag har tänkt mig förlossningen och så skriver hon ner det i min journal. Jag skriver inget eget förlossningsbrev, gjorde inte det förra gången heller.
bea85: Jag håller med! Förra gången hade jag inte med nåt att fördriva tiden med, jag höll på att förgås... Låter kanske konstigt att man inte vill sitta och titta på sin nya bebis varje vaken minut, men man tröttnar faktiskt på det med... Och när man har ringt runt till alla man kan ringa till så är det rätt skönt att ha annat att göra
3 dagar kvar... Jag har nya bilder på tjockisbebismagen i galleriet ifall nån vill se
Idag är det min bfdag
Fast jag känner int ealls att nåt är på G eller så. Maja som prickade precis rätt dag. Men så verkar det ite bli den här gången.
emmamaria: Dra ur telefonjacket, det gjorde jag
Sen kunde de undra bäst de ville...
LindaRossel: Stort grattis!!
Jaha, nu är det 41+1 här och jag väntar fortfarande...
Missisola: Jag mår rätt bra nu så igår var jag och dottern i badhuset och badade
Dom vart lite förvånade när vi kom till babysimmet
Men jag är väl mest hemma, mer för att de flesta jobbar om dagarna än att jag känner mig orolig över att åka iväg nånstans. Jag räknar med att det ska ta längre tid än en timma när det väl sätter igång. Förresten, i lördags var vi på IKEA
Jag har fått en kille, han kom 10/6 (var beräknad till 1/6). Han var 54 cm lång och vägde 4650 gram. Bilder finns i galleriet.