Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

Nedräkningstråd för junimammor!!!

72 dagar är de kvar för mig, men ja har röknat med att de går över tiden ja... lika bra tycker jag...

• alarik82

molle... du har samma inställning som mig... :) fast å å fåligga inne på bb på midsommarafton, kanske inte sån höjdare....

• alarik82

sara24 vi har nästan allt klart förutom sånnadär små grejer. typ nappflaskor å sånt. men vi har fått köpa jättemycke grejer av min moste så de är därför vi har nästan allt redan

• alarik82

jaha då var de 68 dagar kvar...sakta men säkert så närmar de sig. fast just nu är ja i sverige på semester, men när ja kommer hem så har vi inge vatten, gubben håller på å drar om massa vattenrör :(

• alarik82

64 dagar, men de känns långt, blir bara mer å mer rädd inför förlossningen

• alarik82

substance
    jag tycker de verkar så overkligt, men endå tänker ja att alla andra har ju klarat av de, men de känns såååå fruktansvärt jobbigt endå tycker ja. sen sa bm nått om att bebisen är ganska stor för mitt sfmått är 33 å jag går in i vecka 32 imorron... vill inte föda ut nån knodd på 5 kilo, men ja vill inte göra kejsarsnitt heller

• alarik82

63 dagar kvar då
    wix.... hur stort sf mått har du då? ja har oxå över dendär kurvan. hade 33 i fredags när ja var till bm

• alarik82

61 dagar kvar...
    första dagen på jobb idag efter 2 veckors sjukskrivning. kände redan efter 3½ timme att min höft inte vill... så ja ska prova imorron å se hur de är med foglossningarna, å de är ju ingen som tackar mig på jobbet om ja är kvar å jobbar å har ont

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!