Inlägg från: Missisola |Visa alla inlägg
  • Missisola

Nedräkningstråd för junimammor!!!

62 dagar! WOW

Och nu börjar bitarna fall på plats..Profylaxen är klar - SGIn fastställd! En gång kvar på föräldrautbildningen och sen återstår bara ett besök på Sös(föreläsning)...

Im ready ...typ=)

Är det nån av er som har en redan fixerad bebbe?

Min foglossning har hela tiden känts vid blygdbenet - känns som nån kickat en hårt rakt på*ajaj*... och sitta bredbent kommer inte på tal..Men jag skruttar på ett tag till(t 13 maj)...

• Missisola

Karra: Vi ska oxå gå den 4 maj på Sös... Kul då ses vi kanske... Vart går ni på föräldrarutbldning? Vi går via mama mia på Åsö och har en gång kvar och den ska handla om smärtlindring...
    Så du har oxå sett Gudrunfilmen? Känner att ha en spegel inte är nått för mig...

*däckade på fritidssoffan en stund*

• Missisola

Karra: Aha - det finns fler filmer... Men var den fokuserad på andning eller handlade den om själva förlossningen? Profylaxgruppen håller på att göa en ny film - lite uppdaterad - Gudrun andas inte riktigt som vi får lära oss...Hon forcerar utandningen och det ska maninte göra..man ska vara passiv(hehe har ett nerdface - slappna av i hela ansiktet)

Jo det lär ju bli några som går... man får ju ingen visninge heller så man måste nog slå en pling och se om man får komma och kolla in själva STÄLLET*ler*

Hoppas ni får det nice på fikat - nästa gång hänger jag på!!!!
    En annan knegar på ... men räknade ut 17 arb. dagar kvar endast!!!

• Missisola

60 dagar and is still counting down !!!

• Missisola

FemmaFemma - inga cravings tror jag... har alltid cravings på fetaost och cola dvs som ickegravid...
    Men inatt drömde jag att vi hade ett McDonalds här på gatan*mums*...I Gubbis

• Missisola

.....och här är det femtiofyra dagar kvar... eller nått(sen om Drutten behagar dyka upp där i krokarna är ju en annan femma)

• Missisola

Triump: Vi kan ju faktiskt få samma dag... ingenting är omöjligt...sen om jag går över tiden eller du får din bebis tidigare kan ingen sia om...
    Men gå över tiden är inget man önskar!!!!!

• Missisola

Jag tycker det just var jul!!!! Och det var typ 4 månader sen! WOW!!!

• Missisola

Nu femma nolla = 50 =)

WOW!!!!!

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!