Inlägg från: o0dizzy0o |Visa alla inlägg
  • o0dizzy0o

Nedräkningstråd för junimammor!!!

Hej alla =) 74 dagar kvar till förlossning!! längtar ihjäl mig nu, efter liten alltså , inte förlossningen *skratt* inte de minsta ...börjar bli lite smått nervig nu. Har haft en jobbig graviditet emn börjar må mycket bättre nu i slutet :) jobbigt me kramper bara eller va säger ni? o e de nån mer som ahr en bebis som har en ovana att ligga o trycka på revbenen? *Skratt* gör ont som tusan! o ja tror att liten ahr vänt sej och ligger med huvet neråt nu, kan ju säga att de känns lagom roligt när h*n har hicka där nere *skratt*

ha en underbar vårdag alla =)

• o0dizzy0o

bea85

du går in på papmpers hemsida och där kan du skriva ut ett papper som du lämnar till din närmsta butik =) info finnspå sidan.

• o0dizzy0o

69 dagar kvar, börjar få nog nu känns de som , har skit ont och kan inte gå längre en 10 min utan att de gör så ont att jag vill gråta :( (jobbig dag)

• o0dizzy0o

hej liten förstår vad du menar...

• o0dizzy0o

har 61 dagar kvar *ler* inte mycket! :) Va hon BM i går och liten har fixerat sej och vill komma ut när som nu trodde hon...ska göra ett till UL på fredag se så allt e ok där inne med :)

• o0dizzy0o

57 dagar kvar *längtar*

• o0dizzy0o

54 dagar kvar bara!! :D härligt, känns som ingenting ju , tiden har gått massa fort *ler*

• o0dizzy0o

nån av dom blivande mammorna som bor i norrköping föresten?

• o0dizzy0o

51 dagar kvar :)vill att tiden ska gå fortare nu :)

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!