Nedräkningstråd för junimammor!!!
59 evighets låååånga dagar kvar!
59 evighets låååånga dagar kvar!
36 dagar kvar. Känns inte så långt kvar nu. Har en del jag måste hinna med innan.
Lotusblomman: Förstår att du måste vara glad! Själv går man ju säkert över tiden...vill inte!
Har nu 34 dagar kvar. Har också mensvärk i stort sett hela tiden och är inte så bra i magen nu....
28 dagar kvar. Ska packa väskan snart för jag vill inte stressa upp mig (som jag vet att jag skulle göra) över att tänka på vad jag ska ha med mig när det väl är dags.
knodde: GRATTIS!! Vad skönt att allt gick bra!
23 dagar kvar. Massor av förvärkar. Särskilt på kvällar och nätter då de kommer rätt tätt. Molande mensvärk också.
18 dagar kvar!!
12 dagar kvar. Mycket förvärkar, molvärk i rygg och mage. Mest på natten. Högt blodtryck och måste vila....
8 dagar kvar...tycker att det räcker nu...
5 dagar kvar. Har massor av känningar men det känns inte som det betyder något längre eftersom det varit så här sååååå länge.
2 dagar kvar. Trodde det var dags inatt men oooonda förvärkar som kom var tredje minut i en timme och varade över en minut vardera. Badade och de försvann inte. Men men...luckades somna tillslut och har nu bara vanlig molande värk och förvärkar som kommer då och då. Är trött på att bli lurad
Grattis Yaneth och Substance! Bf imån och högt blodtryck igen och måste vila...suck!
Lycka till Pyret 82! Spännande!
Grattis solrosen74!!
ickelpicka: Hoppas det går bra imån!
Bf idag. Mina vanliga känningar.
bf+1..................................................suck!
FMJ: Känner samma som dig... Har bara gått 2 dgr över tiden än så länge och vet ju att det är vanligt men blir ändå orolig att jag ska bli gående så här väldigt länge.
Edvin kom bf+6! Världens sötaste liten kille!