Nedräkningstråd för junimammor!!!
Snart är dags!
Snart är dags!
11 dagar kvar... men jag tror att det kommer komma en liten bebis om 20 dagar... vi får se... :o)
25 dar kvar.
Jippi 15 dagar kvar men får gärna komma ut nuuuuuuuuuuuuuuu
Nu är det nära...
5 dagar kvar till BF
ohh idag är det bara 12 dagar kvar =) hoppas det blir snart.
17 dagar kvar. I går var jag på MVC och öppen 1 cm fortfarande tappen e jätte jätte mjuk ca 1½cm kvar av den. Knytet har knuffat sig ner ännu längre BM säger att det är väldigt ovanlöigt att omföderskors bebisar fixerar sig men den här busen har gjort det med besked. Så vi får väl se vad som händer. Hoppas just nu att inget händer de närmaste dagarna för Nicky vår 7 åring har vattenkoppor. Och jag vill ju så gärna att alla ska kunna komma till sjukhuset o hälsa på. Elena vår 11 åring är i Göteborg på skolresa o kommer hem i kväll.
åh har just prata med min man och fått reda på att hans syster som skulle ha barn efter oss,ligger inne på förlossningen med havandeskapsförgiftning.Kanske man får gosa med en liten snart ändå.själv har jag 13 dagar kvar men har börjat misströsta tror inte den vill komma ut alls.
11 dagar kvar =)=)=)
nu har dagen kommit
BF idag.........ihhhhhh!!!!!!!!!!!
12 dagar kvar. började fundera på å packa bbväskan igår, å då kom ja på att ja har knappt nå kläder åt den lille när vi ska hem från BB