• substance

Nedräkningstråd för junimammor!!!

Snart är dags!

• Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!
  • Anknys

41 dagar kvar!! Tjoohoo!!

Har fått dille på mineralvatten och glass. Och går jag förbi McDonalds är det svårt att inte slinka in o ta sig en cheese...
    I början av graviditeten var jag sugen på citroner och apelsiner ständigt. Åt citronerna som man gör med apelsinerna, i klyftor. Omgivningen tyckte jag va galen!

• lyn

63 dagar kvar har svit länge vaknar 10.00 ovanlig

• Nova76

56 dagar kvar här. Börjar bli lite orolig inför förlossningen. Har börjat känna av sammandragningar. Vissa dagar har jag många. Ojojoj, jag ska verkligen krysta ut en liten människa... shit!

• lyn

hehehehe jag har en bok om förlossning och har läst många gånger tills nu. Jag läser när jag tänker mycket om förlossning

• Nova76

Ja, jag har också börjat läsa om förlossningen nu. Det är ju blandade känslor. Visst längtar jag enormt till att det ska börja men är rädd för att det blir för jä----t. Ska på Föräldrakurs idag och vi ska se en förlossningsvideo... weee, vet inte om jag vill se det.

• Kela

50 dagar kvar

Har ingen tanke på förlossningen. Tar det lungt så inte bebben kommer i förtid.

Ska packa BB-väskan i eftermiddag ifall det blir tidigare än väntat.

• solrosen74

vad packar du i din väska? det var 5 år sedan sist för mig så det känns som på nytt nu.

• Karra

Nova76: Filmen är såå vacker, Jag grät när de små kom ut.. Vi såg den nyare förlossningsfilmen, det finns en annan från 80-talet, vilken såg ni?

• Lill frugan

58 dagar kvar för oss..

• Storstrumpa

47 dagar kvar... längtar.. Vad har ni tänkt på för namn?
    Jag tycker det är svårare nu än första gången. Men vi står nog fast vid Tova eller Arvid. möjligtvis kan det bli Sigge..

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!