Nedräkningstråd för junimammor!!!
Snart är dags!
Snart är dags!
61 dagar kvar.. sista veckan på jobbet innan HP.. lite sorgligt.. jag mår bra och skulle kunna jobba längre.. så nu vet jag inte vad jag ska göra alla dagarna.. får öva mej att gå med min barnvagn i huset =)
Hi HI jag har 46 dagar kvar idag...... en som skulle ha ungefär samtidigt fick en kille i dag .... så det kan ju faktiskt bli när som.....
Tydligen 44 dagar kvar enligt FL
11 dagar kvar på jobbet innan jag ska börja hanka mig fram på semester och ... ingenting. Vill inte plocka föräldradagar innan bebis anlänt.
Var på profylaxkurs igår - första måndagen av 3. Cooolt!! Det var jättehäftigt att kunna andas bort att sambo nöp mig i armen så det blev märken. Jag förväntar mig väl inte underverk men om det kan hjälpa mig att kontrollera värkarna bättre bli jag glad!
substance oj vad lite du har kvar
själv har jag ju 61dagar helt plötsligt känns det lixom låååångt....
50 dagar kvar. Bara 30 med elever... Känns OK idag men det beror verkligen på dagsformen...
39 dagara kvar till BF é det här men just nu känns det som om det är 39 dagar för mycket.....
äntligen 60dagar kvar
51 långa dagar kvar här,tur att man kan njuta av vårsolen så länge.
43 dagar kvar nu... och bara 6 dagar kvar att jobba! sen blir det pyssel hemma inför bebisens ankomst!
47 dagar kvar men bara 5 dagar kvar tills vi flyttar jippi