• Scrapmom

Vi som traskar vidare i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även www.scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE!

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Vi som traskar vidare i Scrapträsket
  • Pyret78

Jen 82: Vet inte i Sundsvall, men vet att scraphuset finns i Ö-vik. I Hudiksvall finns mycket på pappershuset o åker ni inlandet så finns det ju två ställen i Bollnäs
    En med både fysisk butk samt webbshop (kolla min pres eller blogg) o en som är lite "fnyzig"

• Pyret78

Hade tänkt ta lite tid för scrapping, men jag tar o sover istället Julstressen verkar ta ut sin rätt

Ska pcka min übersnygga väska imorgon för på trosdag vankas det scrapträff hos Fnyz och jag tänker vara absolut snyggast

• Pyret78

Hade tänkt ta lite tid för scrapping, men jag tar o sover istället Julstressen verkar ta ut sin rätt

Ska pcka min übersnygga väska imorgon för på torsdag vankas det scrapträff hos Fnyz och jag tänker vara absolut snyggast

• Fnyz
    Pyret78 skrev 2007-12-18 21:21:43 följande:
    Hade tänkt ta lite tid för scrapping, men jag tar o sover istället Julstressen verkar ta ut sin rätt Ska pcka min übersnygga väska imorgon för på trosdag vankas det scrapträff hos Fnyz och jag tänker vara absolut snyggast
    ååååå vad kul de ska bli å få se den du kommer få gå fram å tillbaka på köksgolvet för å visa upp den
  • Jen 82

Pyret: Tack för tipsen, ska åka tåg till Sundsvall så det blir nog inte så långa turer. Men det blir nog ett scraprelaterat besök eller två i Bollnäs i sommar när vi är i sommarstugan i Vallsta

• Fnyz

Jen 82 skrev 2007-12-18 22:24:30 följande:

Pyret: Tack för tipsen, ska åka tåg till Sundsvall så det blir nog inte så långa turer. Men det blir nog ett scraprelaterat besök eller två i Bollnäs i sommar när vi är i sommarstugan i Vallsta
    ååå har du sommarstuga i vallsta?? varför har du itne sagt det förr måste ju ses nå jag bor ju åxå i bollnäs
Svar på tråden Vi som traskar vidare i Scrapträsket