• Anonym (undrande)

varför lägger sig inte hans stånd??

varför har min man alltid kvar sitt stånd fast han har fått utlösning??det har alltid varit så.

• Svar på tråden varför lägger sig inte hans stånd??
  • Anonym (undrande)

kort sagt...får en man orgasm när han får utlösning eller kan man få utlösning utan orgasm??
    Anonym (MannenZ) skrev 2007-10-16 13:02:59 följande:

"Fejkar" ???En biologilektion på sin plats hör jag:Erektion, eller frånvaro av det, är INTE viljestyrd (tyvärr).
  • Henrik31

Nej, men du kan få orgasm utan utlösning.
    Anonym (undrande) skrev 2007-10-16 13:06:29 följande:

kort sagt...får en man orgasm när han får utlösning eller kan man få utlösning utan orgasm??Anonym (MannenZ) skrev 2007-10-16 13:02:59 följande:
  • Anonym (undrande)

kanske 5 min

Henrik31 skrev 2007-10-16 13:05:11 följande:
    Hur lång tid tar det innan den lägger sig? Det är ju inte så att ståndet lägger sig direkt efter utlösning.
  • Henrik31

Det är helt normalt. Trodde det rörde sig om timmar.

Anonym (undrande) skrev 2007-10-16 13:07:25 följande:

kanske 5 min
  • TheMilky

Min sambos lägger sig inte heller ner. Utan vi brukar börja om direkt om vi känner för det. Inget jag lider av direkt.

• Anonym (undrande)

tack för alla svar. det var vänligt!nu vet jag lite mer om den manliga kroppens fina funktioner :)

• Anonym (teknik)

Anonym (undrande) skrev 2007-10-16 13:06:29 följande:

kort sagt...får en man orgasm när han får utlösning eller kan man få utlösning utan orgasm??Anonym (MannenZ) skrev 2007-10-16 13:02:59 följande:
    Det går att få båda utan det andra, men det är inget man bara kan sådär utan det kräver träning i speciella tekniker. Är han ninja?
  • elinvd
    Ayishaaa skrev 2007-10-16 12:49:59 följande:
    Är mannen omskuren brukar det vara så..
    Men snälla du! Knappast. Har varit med en del omskurna män, och dom behöll inte ståndet efter dom kommit. Inte utan att man fortsätter smeka/knulla osv.
    Don't let other people determine your future
  • Anonym (fcuk)

Orgasm utan utlösning har jag aldrig varit med om. Däremot utlösning utan orgasm.

• Grabbo

Det går att få utlösning utan orgasm och orgasm utan utlösning.

Prova att trycka mellan pung och anus när det går för honom ska ni se på grejer... dock så kan han bli sur då du tar bort det lilla roliga vi killar har under sexakten

• Henrik31

Att spruta. Om du trycker där så kommer det ingen sperma. Du stryper satsen.

Bra vid onanerande då man vill slippa kladd.
    Anonym (Va) skrev 2007-10-16 16:31:39 följande:

Grabbo: Det roliga???
  • Anonym (MannenZ)
    Henrik31 skrev 2007-10-16 16:33:43 följande:
    Om du trycker där så kommer det ingen sperma. Du stryper satsen. Bra vid onanerande då man vill slippa kladd.
    Men att känna kladdet komma är ju halva upplevelsen!
  • Grabbo

Precis... det är lite som att nästan nysa. Tappar ju hela grejen.

• Anonym (undrande)

men hur vanligt är det att spruta utan orgasm?

• Henrik31

Precis. detvar ju det grabbo menade. Att onm du trycker där så tar det bort upplevelsen att spruta.
    Anonym (MannenZ) skrev 2007-10-16 16:44:33 följande:

Men att känna kladdet komma är ju halva upplevelsen!
Svar på tråden varför lägger sig inte hans stånd??