Playstation 3?
Hej behöver lite hjälp. Jag ska köpa ett Playstation 3 till min sambo i julklapp och jag hittar två st playstation 3?
vilken är bäst?
Playstation 3 - 60 GB basenhet
Med det nya Blu-ray formatet får du spel och filmer i full High Definition-kvalitet. Ny trådlös kontroll registrerar dina rörelser i 3D och tillfogar ...en helt ny dimension til spelupplevelsen. 60 GB hårddisk ger dig plats att spara massor av video, musik, bilder och nerladdade spel. Ny onlinetjänst erbjuder gratis onlinespel och massor av nerladdningar. Playstation 3 är bakåtkompatibel, du kan alltså spela dina Playstation och Playstation 2 spel. Trådlös förbindelse mellan PLAYSTATION 3 och PSP via wi-fi. Paketet innehåller: Playstation 3 konsol med 60 GB hårddisk och inbyggt trådlöst nätverk, en trådlös hårddisk och inbyggt trådlöst nätverk, en trådlös handkontoll, scartsladd till vanlig tv, strömsladd samt bruxanvisning.
Mått: 325 mm(bredd) x 274 mm(djup) x 98mm (höjd).
1 Års garanti.
eller?
Playstation 3 med två handkontroller och två spel
Med det nya Blu-ray formatet får du spel och filmer i full HD-kvalitet. De trådlösa kontrollerna registrerar dina rörelser i 3D och ger en helt ny dim...ension. Bakåtkompatibel. Trådlös förbindelse mellan Playstation 3 och PSP via Wi-Fi. Innehåll: Playstation 3-konsol med 60 GB hårddisk och inbyggt trådlöst nätverk, två trådlösa handkontoller, två spel "Motorstorm" och "Resistance-fall of man", scartsladd och nätsladd. Mått: B 325 x D 274 x H 98 mm. "Resistance-Fall Of Man". 1 Års garanti.
Mått: 325 mm (bredd) x 274 mm (djup) x 98mm (höjd).
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-16 12:55:15:
båda två kostar lika mycket