• Elinor1

ledsen över barnlöshet

jag och min partner har försökt i snart 2 år nu och det blir inget, ska ringa gyn om att få göra tester .
    Jag står inte ut snart .....Gråter 

Jag jag vet att jag ska vara nöjd med min lilla tjej jag har nu, men jag längtar så mycket efter en liten till ,hur ska man göra för att klara av denna väntan på en bäbis .i bland kan jag bara sitta å gråta i ensamhet .Och jag e så avundsjuk på alla med bebismagar, nyfödda underverk barnvangs promenader osv . Och det finns ingen att prata med om det här har försökt men ingen tar det på allvar dom säger du e ung ta det lungt men jag vill inte ta det lungt    SkrikandesHur ska man göra för att stå ut Skrikandes 

• Elinor1
    Ramona Fransson skrev 2007-11-28 11:04:50 följande:
    Klart att du ska få lov att önska dig mer än ett barn. Men glöm inte att ösa kärlek över det du har. Mina ord är välmenta och fyllda med förståelse, bara så du vet! 
     Jag älskar det barn jag har och ger henne all kärlek jag har hon e det bästa som hänt i mitt liv . Jag e väldigt lycklig som har henne men jag skulle vilja ge henne ett syskon jag har själv 3 syskon å för mig e det självklart med ett till barn men att det skulle ta sån tid det kunde jag inte tänka mig man blir så deprimerad ......Ledsen
Svar på tråden ledsen över barnlöshet