• Anonym (vågar jag?)

Sexigasaker.se -diskret leverans?

Är så sugen på att beställa sexleksaker från nätet, men min man som är brevbärare vägrar! Han är så rädd att han ska bli "avslöjad" på jobbet pga odiskret kartong, reklamblad osv. Kollegorna skulle förmodligen skämta om det i flera år... Jag tycker iofs han kan stå för att vi har ett bra sexliv, men han har andra åsikter.

Lustjakt verkar skicka ut reklamkataloger och det vill vi ju inte, sen har vi sexigasaker.se som verkar bra (och billigare), så vad säger ni som beställt? Vad kan jag säga till maken för att han ska ändra sig?

(har långt till närmsta stad för att handla i butik och har dessutom alltid med oss barnen när vi är i stan, så det är uteslutet)

• Svar på tråden Sexigasaker.se -diskret leverans?
  • Anonym (Tipsare)

Jag har beställt från vuxen.se och deras paket är diskreta.
    De skickar heller inte hem några kataloger.

• Lis Alm

Lustjakt skickar ALDRIG ut kataloger eller annan reklam separat.
    Det har från dag varit deras policy.

Lustjakt är väldigt nogranna med att kunden alltid får ta kontakt när de så önskar.

Däremot så får man eventuellt med en katalog i sin leveransen av order i perioder.
    Vill man ha en katalog hemskickad separat så måste man gå in på hemsidan och göra en beställning på en katalog.

Alla paket är givetvis diskreta (vanliga helbruna kartonger och tejp utan tryck).

Ett tips är också att när man ex utvärderar priset hos ett företag även kontrollera så att det finns 1 års garanti på produkten, för det är ju tråkigt om man köper en dyr produkt och den går sönder.
    Öppetköp.
    Sevice och kundkontakt är också bra (att det finns ett kontor man kan ringa till och få service hos)
    Allt detta är givetvis upp till varje kund att värdera, men många tänker inte på detta förrän det är för sent.

• Anonym (;))

Sexigasaker.se har helt anonyma paket. Beställde därifrån för några veckor sen. Är helnöjd

Svar på tråden Sexigasaker.se -diskret leverans?