• kelin

Ljumskbråck

Vixi skrev 2007-10-18 14:14:00 följande:
    Har just kommit tillbaka från sjukhuset, UTAN operation. Vi åkte in i går och fick ge henne blod först ( i 6 timmar!!) för att få upp blodvärdet och sen sova kvar på sjukhuset. Sen fick hon fasta från 03.00 i natt eftersom operationen ev kunde äga rum redan kl 8 i morse, men vi hade fått en tid kl 11.00. (men om något innan ströks så kunde hon få opereras tidigare och skulle därfär vara beredd)... Klockan blev 11 och Olivia var så hungrig så hon bara grät och skakade men inget hände.. Fick höra att den var framskjuten till 11.30 men klockan blev nästan 12 innan läkaren kom och sa att det inte blir nåt i dag eftersom de fått in en del akuta operationer. Så lilla skruttan fick fasta i 9 (!!!!!) timmar helt i onödan. Stackars stackars liten!Så nu ska vi tillbaka i morn och göra om allt. så det blir fasta från i natt nångång igen, rena tortyren.
    min lilla kille fick också fasta i 9 timmar!!! jag fattar inte hur dom kan göra så på en sån liten bebis. håller med om att det är tortyr!!!! jag hade läst innan att man kunde fasta minst 4 timmar innan så det blev ju lite chock för oss att ha en förtvivlad bebis i 7 av 9 timmar då emil äter varannan timme...
Svar på tråden Ljumskbråck